Prisliste på produkter/ tester

Det kunne kanskje være greit for nybegynnere med en oversikt over hva produkter og tester koster i de ulike butikkene og på internett, frakt, etc.

?
Skal noen sitte og oppdatere en slik oversikt hele tiden, og sjekke priser overalt og legge inn? Mener du det seriøst, at andre skal sitte og gjøre det for folk som ikke gidder selv?
Er det for mye å be om at folk faktisk tar en kikk i nettbutikkene selv...?

Nettbutikkene finner man i linkesamlingen her på AF.
Er bare å begynne og skrive det, Sølvkroken Lykke til.
Ja, det mener jeg helt seriøst. Om noen nettopp har vært i butikken og har glede av å dele priser med andre må de få lov til det. Dette må da være praktisk og interessant for både nybegynnere og andre. Mange foretrekker å kjøpe slike produkter i butikk da en mottar varen med en gang.
Det hadde vært kjempeflott, ja!

...men praktisk umulig. (vel, ingenting er umulig, men)...

Prisen kan variere enormt fra butikk til butikk. Det merker jeg godt som kommer fra nordland. Er ikke noe konkuranse mellom butikkene her.

Men uansett, er man nybegynner og lurer på hva for eksempel en flaske aquasafe koster - så er det ikke værre enn å sjekke en eller to nettbutikker for å finne ut sånn circa pris.

Du får bare starte opp en liste selv. Tror ikke den ville blitt brukt, though.
Jeg syns egentlig ikke at idèen er så dum og det finnes faktisk et program som kan gjøre dette automatisk der det går an å legge inn en form for autosøk på div url adresser. Om det går an å implementere dette i forum vet jeg ikke. Hvis det ikke gjør så må du kjøre dette søk hjemme og legge inn på forum manuelt ganske ofte hvis det skal være brukbart for andre. Jeg husker f.... ikke hva programmet heter nå men kanskje kommer jeg på det senere.
Kanskje det finnes info på div forum'er for dataprogrammer.

Sånn som jeg opplever det med priser i butikker, så er det ofte veldig individuelt hva ting koster. Sist jeg kjøpte noen planter her på hamar fikk jeg dem billigere på grunn av noen småfeil mens andre kanskje må betale fullpris for de samme plantene. Sånne små forskjeller går ikke an å ta høyde for når man skal betjene en oppdatert prisliste for andre på et forum. Det kan også være salg fra dag til dag på enkelte produkter der prisene blir lagt inn billigere den ene dag for så å være dyrere den neste.
Uansett metode, så tror jeg det kreves mye av den som sitter med arbeidet.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap