Kan jeg ha kampfisk? :)

hei, jeg har an Juwel Lido 120, der får det for øyeblikket to paletter en gutt og en jente og en gibiceps( jeg vet at den blir for stor etter en stund!)

så lurer jeg på om jeg ha ha en Kampfisk gutt sammen med disse? har ikke så mange planter akkurat nå men det står på lista. slik at den og forsåvidt de amndre fiskene får mye planter å snoke i


er dette mulig eller FY FY!?


Det kan gå veldig bra, og veldig dårlig.. Har selv en kampfisk sammen med en rekke andre fisker den ifølge boken "ikke kan leve sammen med"... Det har ikke vært noe problem i det hele tatt.

Det er nok individuelt hvor aggressive de er mot andre fisker. Se om du finner en i butikken som bor i et kar med andre fisker, for da er den mest trolig fredlig av seg. Men jeg ville brukt penger på flere planter først, så det blir flere gjemmeplasser!
Jeg ville ikke testet det, spesielt ikke med Palettciklider. Dersom du bestemmer deg for å prøve, er du nødt til å ha en nødløsning klar. Enten at du avtaler med dyrebutikken at du evt. kan levere fisken tilbake hvis det ikke fungerer, eller et annet akvarium.
hmmm... ok

tror jeg skal prøve i en helg jeg er hos den forelderen der karet står, så har ejg ennød løsning med en 30L hos mor

planter skal jeg kjøpe, men fisken får jeg av mamma som Premiering for gode karrakter da må jeg bare være hjemm for å se om de funker ellers så får jeg kamfisk hos mor
jeg dropper det ! :P

setter den heller over i 30L'ern hos mor uten å prøve


men takk for svar anyways
Tilfeldig bekjentskap
© Akvafil
Reklame for plussmedlemskap