Da var jeg ferdig med innredning!!

etter at jeg fikk tak i biltema sand i dag,så var det bye bye med grusen! mye finere da gitt!=)) så nå er jeg ferdig med alt av stell og styr,og jeg er superfornøyd,ser ut som ett helt nytt akvarie! har desverre ikke mulighet til å ta bilde akkurat nå,siden kamera er ødelagt

men det er kanskje litt annet stell med sand? hører noen si det er enklere,siden møkka legger seg oppå...holder det å slamsuge(?) bort det øverste laget av mat og dritt? også skal man vel rote litt nedi sanden innimellom pga noe farlige gasser som kan oppstå nedi der? må bare spørre) er vel det vi er her for hehe...ha en fin kveld videre
det skal jo ikke våre noe mat igjen på bunnen.
eg slamsuger bare med en pumpe slange eg har..men det me gasser i sanden har eg ikke hør om før ,er det sånn å man må røre litt rundt i sanden av og til?

hvilken farge er det på biltema sanden?
thomsen
det skal jo ikke våre noe mat igjen på bunnen.:) eg slamsuger bare med en pumpe slange eg har..[B]men det me gasser i sanden har eg ikke hør om før ,er det sånn å man må røre litt rundt i sanden av og til? [/B] hvilken farge er det på biltema sanden?
jepp er visstnok det..men det er jo ikke noe stress..
biltema sanden er beige..litt mørkere enn jeg trodde,men ikke mørk altså!
Her ser du et bilde av værålen min med biltemasand
Kanskje litt for "nærbilde" men kan legge ut en annet vist du ønsker det

http://akvaforum.no/forumimage.cfml?imgs=22945_100429145223_1.jpg&nr=1&uri=%2Fimages%2Fforum%2F
Tilfeldig bekjentskap
© Simen
Reklame for plussmedlemskap