Glofish

Inaktiv bruker
hvor kan jeg få tak i GloFish ?
takk for alle svar
Du må nok flytte til utlandet for å ha glofish hjemme
Inaktiv bruker
så det er ulovlig å ha de ?
det gjør det jo enda mer ekslusivt
Inaktiv bruker
Hva i all verden er "GloFish"?? ;D ;D

Erik
huff :/
dette er dyreplaging.
Genmodifiserte fisker er strengt forbudt i Norge. For de som er interesserte i forskningen på Glofish i Norge kan lese litt her. Dere som har lyst på selvlysende fisk får nok bare drømme videre, eller skaffe dere noen av oppdrettsvariantene av Sebrafisk (samme fisk som vanligvis brukes til forskning på Glofish).
Inaktiv bruker
Helt forkastelig! >
Inaktiv bruker
Er det seriøst noen som ønsker seg disse fiskene? De er jo så lite naturlig som du får det! Stakkars fisk! Nei, en ting er sikkert en sånn fisk skal aldri inn i noen av mine akvarier!

MvhErik
Er jo ikke så lenge siden vi hørte om tatoverte fisker, så hvorfor ikke...
*sukk* Hva blir det neste?
Dette er ren forskning, som også er grunnen til at de er ulovlige å holde i akvarier. Dyreplageri blir å dra det litt langt, siden fiskene som sagt kun holdes i forskningssammenheng.
Stine Sofie
Dette er ren forskning, som også er grunnen til at de er ulovlige å holde i akvarier. Dyreplageri blir å dra det litt langt, siden fiskene som sagt kun holdes i forskningssammenheng.


De holdes også som kjærledyr i USA. Men er bare lov å holde i USA, og ikke i alle delstater.
Kine Kristine
[QUOTE=Stine Sofie]Dette er ren forskning, som også er grunnen til at de er ulovlige å holde i akvarier. Dyreplageri blir å dra det litt langt, siden fiskene som sagt kun holdes i forskningssammenheng.


De holdes også som kjærledyr i USA. Men er bare lov å holde i USA, og ikke i alle delstater.

Beklager, jeg uttrykte meg kanskje litt utydelig. Jeg snakket om her i landet i dette tilfellet, siden flere i tråden allerede har ropt ut at de ønsker seg slike fisker.
Plussmedlem
Thomas Håvarstein
så det er ulovlig å ha de ? det gjør det jo enda mer ekslusivt


Tror du misforstår betydningen av ordet "eksklusivt".
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap