L-144 vil ikke inn i ny innkjøpte hulen.

Hei
Har kjøpt inn den "originale" hulen fra nettet og satt den inn i en 200l. men mine l-144 vil ikke i nærheten av den engang. har til og med lagt mat forran den men det hjelper ikke. hva gjør jeg engentilig feil?
de trenger sikkert bare litt tid til å venne seg til den.. Ny sak i territoriet som ikke stikker når de prøver å skremme er veldig skummelt. Når de har vendt seg til den så tror jeg nok de kommer til å stikke innom
har jo hatt den oppi i over en uke nå.
de kommer nok til å ville utforske hulen etterhvert. hvis jeg ikke husker helt feil så tok det noen uker (3tror jeg) før min hann gikk inn i hulen sin også, men etter at han hadde begynt å bruke hulen sin tok det ihvertfall ikke lang tid før han fikk egg å passe på
så du får bare smøre deg med tålmodighet
Inaktiv bruker
er det yngel du har av 144 ?
Wakas Akhtar
hva gjør jeg engentilig feil?

Forsøk å flytte hulen til et annet sted i akvariet, f.eks. sånn at den står litt mere skjult eller under noe (en plante f.eks).
Mallene liker ikke alltid at hulen står på utsatt sted. Det må føles trygt.
hei det kan jeg svare på mine likte nemelig ikke hulen sin til og begynne med den førte mnd eller noe før de begynte og utforske de men de ville ikke det før jeg flytta den og gjente den litt nå elsker jente guppiene mine den.
legger med et bilde så kan du se=) lykke til håper det går bra
ja det er riktig som mona o og miss_lille_me sier, den må være litt gjemt. inngangen til hulen min er gjemt bak en rot (synes ikke på bildet,men er bak/inntil roten nederst i høyre hjørne på bildet på profilen min). også hatt planter inntil hulen,men bartulf bare gravde de opp, så det funket ikke hos meg, men det er nok forskjellig fra fisk til fisk, så du får prøve deg frem.

@ thomas håvarstein: vet ikke om spørsmålet var til meg,men jeg svarer likevel jeg jeg har hatt 2 kull av L144 til nå og det 3. er på vei (bartulf har passet på egg siden søndag )
Inaktiv bruker
ja det var til deg :P hehe
slet selv når mine 144 var mindre da var det ikke sjangs at de gikk inn. var bare ut å cruset :P
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap