- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Hei! i dag så jeg noen hvite egg som fløt i øverst i akvariume mitt...
Hei! i dag så jeg noen hvite egg som fløt i øverst i akvariume mitt...
Postet 22.06.10 kl 00:08
Endret: 22.06.10 kl 00:18
Postet 22.06.10 kl 00:23
Ja, jeg har et tropisk ferskvannsakvarium
Så det er en godel levene skapninger der =)
Postet 22.06.10 kl 00:25
Postet 22.06.10 kl 00:28
Xd
Det er vel gjerne slik av og til =)
Postet 22.06.10 kl 00:29
Men StigS var jo inne på noe: Så lenge vi ikke får vite hvilke levende skapninger du har i akvariet, er det jo ikke spesielt enkelt å gjette seg til hvem av dem som har lagt eggene.
Hvis du vil ha fornuftige svar, bør du nok gi oss litt fornuftig info først, slik at vi får et utgangspunkt.
Hvis ikke, foreslår jeg ... hm... ikke dinosaur-egg, for dinosaurer er jo ikke levende skapninger... men kanskje husflue?
Hvis du vil ha fornuftige svar, bør du nok gi oss litt fornuftig info først, slik at vi får et utgangspunkt.
Hvis ikke, foreslår jeg ... hm... ikke dinosaur-egg, for dinosaurer er jo ikke levende skapninger... men kanskje husflue?
Postet 22.06.10 kl 20:23
Postet 22.06.10 kl 20:31
Det jeg har i akvariume er:
Dere kan se på hjemme siden min og på akvariume mitt
Men det er det rare, jeg har 2 guramier. jeg hadde den ene i et sant fødebur littegranne fordi den krangla med den andre. samme dag jeg tokk den tilbaka kom eggene igjen så kansje det er noe med det å gjøre...
Men det er det rare, jeg har 2 guramier. jeg hadde den ene i et sant fødebur littegranne fordi den krangla med den andre. samme dag jeg tokk den tilbaka kom eggene igjen så kansje det er noe med det å gjøre...
Postet 22.06.10 kl 21:18