- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Lek på slam kryp muligt?
Lek på slam kryp muligt?
hei jeg tror jeg har fot lek på slamkryp.
dem jager garandre daner te krus "sjuser" og mye mer.
dem såver ved sien av verandre og går den ene vekk deilter en andre etter.
det er gutt og jente
dem er til og med så opptat med det her at dem glømer å spise.
dem lager nuen rare pipelyder.
det er utroligt gøy å se på.
hunner er minder en hannen
kan det hvære lekk?
dem går i et tet beplantet 163 l
dem jager garandre daner te krus "sjuser" og mye mer.
dem såver ved sien av verandre og går den ene vekk deilter en andre etter.
det er gutt og jente
dem er til og med så opptat med det her at dem glømer å spise.
dem lager nuen rare pipelyder.
det er utroligt gøy å se på.
hunner er minder en hannen
kan det hvære lekk?
dem går i et tet beplantet 163 l
Postet 28.06.10 kl 10:53
Endret: 28.06.10 kl 10:54
Inaktiv bruker

Virker ikke som det er så lett å få egg på disse i et akvarium... :S
"Periophthalmus barbarus not been bred in captivity, even in public aquaria. In nature the males dig deep (up to 1m), turreted shafts in the mud in which mating and broodcare takes place. The eggs are laid in the deepest chamber of this pit and the female guards the young once they hatch. The natural environment of these fish is so complex it is near impossible to replicate, meaning that captive reproduction is unlikely in the forseeable future. "
Erik ^^
"Periophthalmus barbarus not been bred in captivity, even in public aquaria. In nature the males dig deep (up to 1m), turreted shafts in the mud in which mating and broodcare takes place. The eggs are laid in the deepest chamber of this pit and the female guards the young once they hatch. The natural environment of these fish is so complex it is near impossible to replicate, meaning that captive reproduction is unlikely in the forseeable future. "
Erik ^^
Postet 28.06.10 kl 16:25
Postet 28.06.10 kl 16:28
Inaktiv bruker

ciklidesykaPeriophthalmus Barbarus ikke blitt oppdrettet i fangenskap, selv i offentlige akvarier. I naturen hannene grave dypt (opp til 1m), tårn akslinger i gjørma der parring og broodcare finner sted. det forklarer gravinga xD men jeg tetet den :S å det var hannen
Begynte dem å grave også? Det hadde jo vært litt sykt om du fikk egg fra disse når det virker som ikke mange har klart det før deg! ^^
Postet 28.06.10 kl 16:30
Postet 28.06.10 kl 16:32
Inaktiv bruker

ciklidesykajepp skule tatt bilde men vis han jør det igjen så skal jeg ta bilde å lege ut xD.
Det må du gjøre! ^^
Postet 28.06.10 kl 16:34
Postet 28.06.10 kl 16:36
Postet 28.06.10 kl 16:38