Spørsmål angående dyrebutikk.

eg prøver å finne ut om Førde dyrebutikk har en hjemmeside. men eg finner ingen ting, eg lurer på om dei har en hjemme side så eg kan lese litt om di og kansje finne ut av hvilke fike arter dei bestiller inn.

Vet ikke om det er Zoosenteret Førde du tenker på. Ikke veldig mye informasjon om utvalget på den sida jeg fant.
jo det er den plassen eg tenker på, men var veldi dårli info der. er det hjemmesida til dyrebutikk i det heletatt? det er så mange forskellige linker eg får når eg søker etter hjemmesiden at eg vet ikje ka som er deira hjemmeside.
Jane Nilsen
eg prøver å finne ut om Førde dyrebutikk har en hjemmeside. men eg finner ingen ting, eg lurer på om dei har en hjemme side så eg kan lese litt om di og kansje finne ut av hvilke fike arter dei bestiller inn.



Skjønner da ikke hva du har søkt på? Jeg skrev inn førde dyrebutikk som du skrev og fikk det opp med en gang.... Klipp ut og lim inn lenken i din søkemotor så finner du det Jane

LOFFA

http://dyrenett.no/no/s/butikk.asp?art=&h=d&id=146
eg har vert på den siden, men den gir ikkje noe særlig god info.
eg vil ha info om hvilke fiskearter dei kan bestille inn og slike ting.
Jane Nilsen
eg har vert på den siden, men den gir ikkje noe særlig god info. eg vil ha info om hvilke fiskearter dei kan bestille inn og slike ting.


Da må du ringe dit. Bestillingslistene på fisk endres hver uke, basert på hva grossisten har inne. Derfor er det ikke mange butikker som har fiskelistene sine lett tilgjengelig på nett, da måtte de ha brukt tid på ukentlige oppdateringer.

Ring og spør om de kan bestille den arten du er på jakt etter. Og kan de ikke denne uka, er det godt mulig at fisken dukker opp på bestillingslistene neste uke. Eller uka etter der.
Dyrebutikker får ca. hver annen uke til hver måned ut ei fiskeliste fra leverandøren om hva de har tilgjengelig, så der varierer det på hvilke arter de kan ta inn fra hver gang.
Vet ikke hvilken leverandør dyrebutikken i Førde har, men har en fiskeliste her med ulike leverandører. Oppdateres nesten daglig.
Jentene på butikken gir veldig god service, så jeg tror de prøver å skaffe det meste. De er i allefall alltid hjelpsomme når jeg er innom der
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap