Spørsmål om rengjøring.

eg har fått alger å drit på innsiden av akvariume mitt så eg kjøpte noke som heter Clenny magnet-Scheibenreiniger.

eg vet ikkje kordan eg skal bruke detta, og det er ikkje bruksanvisningsom følger med, så er det noen her så vet kordan en bruker Clenny magnet-Scheibenreiniger?
Jane Nilsen
eg har fått alger å drit på innsiden av akvariume mitt så eg kjøpte noke som heter Clenny magnet-Scheibenreiniger. eg vet ikkje kordan eg skal bruke detta, og det er ikkje bruksanvisningsom følger med, så er det noen her så vet kordan en bruker Clenny magnet-Scheibenreiniger?


Høres ut som en vanlig magnetisk algeskarape. Har du bilde?
Er lettere å bruke vanlig filtervatt eller en skuresvamp til kjøkkenrengjøring på innsiden av glasset.
har ikkje bilde men det er 2 magnetiske klosser
Den ene skal på innsiden av glasset og den andre på utsiden. Da sitter de fast i hverandre. Det er sikkert et "håndtak" på den ene klossen? Den klossen skal på utsiden av akvariet. Da er det bare å gnikke de rundt omkring og gasset blir rengjort.
Hvis du har sand i akvariumet må du passe på at du ikke får sand mellom klossene, for da får du riper i glasset.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap