Hvor finner jeg eheim 2028 til en fornuftig pris?

Etter å ha lest mye her på forumet har jeg fått veldig lyst på en Eheim 2028. Er en butikk her i Kristiansand som har den, uten noe innhold, til ca. 4000. Dette er drøyt syns jeg.

Eller er TETRATEC 2400 en fullgod erstatning? Hvis ja, koster denne ca. 2500 på Akvasia.

Hjelp
2028 er ikke så lett å finne, men fant denne. Er dette et godt valg SYNS DERE?
Du sier ikke noe om hvor stort akvariet ditt er, men Eheimen du linket til er absolutt et veldig bra filter. Ville kanskje lagt på en 100-lapp og gått for denne isteden. Selv har jeg to stk av denne, og er veldig fornøyd
Hos meg kjører 2076 i en 160 L (skikkelig overkill egentlig) og i en 325 L (helt OK).

Selv har jeg kun dårlig erfaring med Tetratec og har kastet ut to filter av denne typen. Vet mange er fornøyd også, men at det er kvalitetsforskjell er det ikke tvil om...
Det blir litt mere enn en 100-lapp ekstra for 2076'en, siden den er uten filtermateriale.
Tok en tur ned til den lokale forhandleren og spurte om vi kunne komme til en deal i stede for at jeg handla pumpa 1000kr billigere på nett. Vi møttes på halvveien så det ble en 2028 pro 2 til den nette sum av kr. 3400,- Så langt så greit....helt til jeg kom ut og fant ei parkeringsbot på 500 på frontruta. Da var jeg egentlig like langt. Men nå sviver pumpa i karet mitt på ca. 300 liter

Veldig bra førsteinntrykk, jeg er happy

Takk for hjelpa alle sammen.
Ha ha ha ha...undskyld at jeg ler men du ække sann

Du kunne vel for søren holdt det unna parkeringsbota da

Må le litt, dette var en artig historie tross alt

Lykke til med både akvariet og pumpa
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap