Har gjort noe dumt!krise!

Jeg hentet noen fisker nå,og så ser jeg at en jeg ikke trodde var en johanni,er en johanni(kjøpte en johanni nå fordi jeg trodde jeg ikke hadde) så nå har jeg to johanni i full kamp

Hva gjør jeg?kan de bli venner eller vil de bare drepe hverandre?Om ikke,så kom og hent om noen vil ha!!!Vil ikke at noen av de skal miste livet pga en idiotis nybegynnertabbe!
Får du levert den tilbake tror du? En skillevegg kan være løsningen, eller et annet kar.
Ikke umulig at en av dem stryker med hvis det er to hanner. Trenger ikke være samme art engang, bare de ligner på hverandre.
Nå er det ikke uvanlig at mbunas slåss, og ofte er det bare for å finne sin plass i rangstigen. Etterpå roer det seg, så det kan jo gå bra også hvis de får litt tid på seg.
Du får følge med litt ekstra
om han overlever natten så får jeg levere han tilbake.
Var helt sykt å se på.De var litt falma begge to,men plutselig ble de skikkelig fargerike,sprika med finner og kam(?) og svømte etter halene til hverandre,kjempefort,og veldig lenge.Prøver å hogge i sidene på hverandre
om det er 70l du har de ville jeg nok enten ha gitt bort begge eller kjøpt større kar. malawi bør hvertfall ha rundt 200-250l
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap