Anbefal meg møbelakvarium

Inaktiv bruker
Hva slags møbelakvarium bør jeg velge? Har tenkt på et kar mellom 200 og 850 liter og kostnadsmessig mellom 5000 kroner og 20 000 kroner. Takker for tips
Inaktiv bruker
Hm
er det virkelig ingen som har noen tanker omkring hva som er gode og dårlige merker på markedet ?. Ser Akvastabil har kommet med en ny serie på markedet hadde vært interessant om noen her på forumet har testet ut MARK II
Eg liker selv veldig godt Juwel, møbelet til akvariene er veldig fine i forhold til akvastabil sine. Her er de vanlige firkantete de har, fra 125 liter til 400liter
Her er link med de forskjellige typene til Juwel
W r o m a k
Selv har jeg kun erfaring med Juwel Rio, men må si akvariene fra Wromak ser imponerende ut. Desverre (for min del) i en helt annen prisklasse enn Juwel. Sjekk W. Epic og W. Mega.
Smak og behag....

Noen favoritter fra internett:
ELOS

Aqualux

Ta gjerne en prat med Jan Holt:
Han fører vel mest saltvann, men kan sikkert gi deg en pakke uten skummer........

Personlig har jeg akvastabil.
Jeg personlig bruker kun Akvastabil akvarie. De er godt kjent for kvalitet. Her er et bilde av det nye akvariet MARK II fra Akvastabil:

[External Image]
Siden du bor i Follo, ville jeg sjekket priser hos Dahls Dyrerike i Moss. Han har både Juwel og Akvastabil til meget gunstige priser.
Inaktiv bruker
Flott
Mange gode tips her. Sjekker ut Dahls dyrerike. Har aldri vært der, men har hørt mye positivt og forretningen og innehaveren. Hvis prisene i tillegg er gode, ser det lovende ut. Valget står nok mellom Wromak og Akvastabil, men skal sjekke ut de andre merkene som er foreslått her også, inkludert Jan Holt.
Inaktiv bruker
Interessant
Skal forhøre meg om disse. Likte både Elos og Aqualux. Kanskje særlig Elos hvis jeg skal ha planteakvarium, flott med en modell som har alt integrert.
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap