L-144 /cory (fairy catfish) sine naturlige omgivelser?

hallo. driver og innreder 375 literen min. Oppi der går det 6 L-144 på, og jeg skal skaffe meg 4-6 til. Jeg vil helst at de skal trives så godt som mulig. jeg har prøvd å søke overalt, men finner ikke ordentlig ut hvordan det ser ut i naturen hvor de går.

Jeg har lysbrun biltemasand, vil tro det er den som folk flest bruker. Jeg har 3 store røtter, samt noen små. (røtter har de nok av nå)

trenger de noen steiner også? er det planter der hvor de lever i naturen? (paraguay?)

lurer også på dette når det gjelder Corydoras atropersonatus (Fairy catfish) og Pangio kuhlii (kuhlii ål)

prøver å søke meg frem, men får ikke ordentlige svar.

- Mikael =)

har lest artikkelen om Corydoras her på forumet, så jeg har satt opp røttene så bra som mulig. plantene er jeg dog fortsatt litt usikker på.
Ikke vet jeg, men i mitt kar og de andre jeg har sett så trives de så lenge det er sand, røtter og bra med planter. Mine coryer liker også å gjemme seg i javamose. I javamosen ligger også kuhliålene.
Så har jeg 3 huler til L144 der de faktisk nå også har lagt egg enda karet ikke har stått oppe i mer enn 2mnd.
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap