Fisker som yngler :)

Hei lurte litt på hvilke fisker som er lette å få yngel på ? jeg vet om platy,guppy,molly(?) og sverddragere , men jeg vil prøve meg på noe annet
-Eg har VELDIG lyst på endlers guppy , men de har de ikke her jeg bor .
vet dere om de har de i haugesund-fitjar-bømlo- eller evt. i bergen ?
de må passe i 65 L kar )
skal skaffe meg palettciklider - lett å få yngler på, gode fedre.
kun 2 stk (hannen må være større enn hunnen) 60L+ ferskvann
hværtfall etter det jeg har hørt
Thomas Føhr
skal skaffe meg palettciklider - lett å få yngler på, gode fedre. kun 2 stk (hannen må være større enn hunnen) 60L+ ferskvann hværtfall etter det jeg har hørt


Takk for tipset, skal se på di , har spurt om ciklider før men har fått som svar at di blir for store ...
Palettciklider blir ganske store, jeg anbefaler ikke å ha en fullvoksen slik en i en 60liter.

Et ancistrus-par er det da plass til i karet, vil jeg tro. Yngler lett gjør de også.
hva annet anbefaler dere ?
Tja.. Jeg er visst en guppy-person! De skal flytte inn i min 60liter snart iallefall!
Har du sett på killier? Har ikke hatt dem selv, men synes de er stilige! Passe størrelse til en 60liter har de også! Eller kanskje et kampfiskpar?
Tenker du å ha andre fisk der også?
Vannsti
Tja.. Jeg er visst en guppy-person! De skal flytte inn i min 60liter snart iallefall! Har du sett på killier? Har ikke hatt dem selv, men synes de er stilige! Passe størrelse til en 60liter har de også! Eller kanskje et kampfiskpar? Tenker du å ha andre fisk der også?


Ja , jeg liker endlers guppyene men de er umulige å få tak i her jeg bor !
Killier har jeg sett på men tviler sterkt på at de selger de her .
Kampfisker har de , men de kan ikke stå i samme kar hele tiden ...
+ at de må skilles etter en stund , ja jeg har to dverg botier og noen ancictrus + en baby seilfinne molly den kan flyttes om nødvendig

reiser til haugesund på torsdag , finner jeg endlers guppy eller killi eller annen fisk jeg faller for kjøper jeg det .
viss jeg ikkje finner noe , blir det vanlig guppy oppdrett hos meg .
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap