Prinsessen av burundi /neolamprologus brichardi

lurer på om noe kan si litt mere om den type fisk men å få fra yngel ?
Jeg er ikke helt sikker på hva du spør om, men her er noen linker til tråder/sider med info om Prinsessen av burundi.

Prinsessen av burundi
Neolamprologus brichardi
Artsbeskrivelse på cichlid-forum

Søkefunksjonen her på AF er veldig bra! Hvis du skriver inn 'Prinsessen av burundi' eller 'Neolamprologus brichardi' i søkeboksen så får du nok opp tilstrekkelig lesestoff til å svare på det meste du lurer på.

Og er det noe du ikke finner svar på kan du jo poste flere spørsmål i denne tråden etter å ha lest litt. Ofte får man bedre/mer nyttige svar når spørsmålene er mer spesifikke.
Hei igjen
jeg tenkte mere på yngel å det hørte dem var snegle klekkere av egg på...
Tina Løveseter
jeg tenkte mere på yngel å det hørte dem var snegle klekkere av egg på...


Jeg skjønner heller ikke hva det er du spør om.. "snegle klekker av egg på" ??
Hva er en snegle klekker? Mener du kanskje sneglehusleker? Da er svaret nei, det er de ikke.
Prinsessen leker og legger egg i huler mellom steiner de.
"Av egg på"... hva da?

Ellers så er Prinsessen en god forelder som passer yngel nesten til de er voksne, og når de får flere kull, så er eldre yngel med på og passe de yngre.
jeg hørte bare som sa det til meg men ville bare være sikker på hvordan dem vil ha det i hulle eller sånn sneglehus...
men da vet jeg det at dem ikke er det får er nybegynner men den fisker han 6 stykker 2 av dem er lek par å har yngla får men ikke hos meg.

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap