Lime inn bilder i tråden?

Hvordan får jeg til å lime inn bilder i "svar-firkanten", så bildene blir store?
Når man legger til bildene blir de så små.
Jeg testet litt, og der ser ut til at du må laste bildet opp på en eller annen bildeserver, for så å trykke på "sett inn URL til eksternt bilde" knappen..

Da fikk jeg stort bilde i allefall..
Eller last dem opp slik at du får disse små firkantene du kan åpne på siden av teksten. Så velger du "endre innlegg", åpner bildet slik at du får en link til det, og legger inn bildet ved hjelp av "bilde"ikonet.
Hmm.. Det går jo selvfølgelig ann.. Så rart.. Ikke alle tekniske aspekter ved websider man skal skjønne..
Versjonen jeg nevnte er i praksis den samme som forslaget før det. Men istedet for å laste bildet opp på en ekstern server så har du lastet det inn på akvaforum's server (forsåvidt, i veldig teknisk forstand en ekstern server for deg). Istedet for å bruke en direktelink til et bilde på f.eks. picasa bruker du en direktelink til bildet på akvaforum.
Enig i at det er samme løsning, men så rar løsning det blir.. Men ser jo at mange bruker den løsningen..
Jeg prøver[External Image]
HURRA!!!!
Fikk det til !!!
Takk for hjelpen. :o))
Tilfeldig bekjentskap
© kjell begby
Reklame for plussmedlemskap