Så var 450 l på plass!!!!=))

Da var 450 l på plass i stuen!!!=)) Har fått reingjort og fjernet bakgrunn- gikk kjempegreit og nå er det bare å vente på at den nye er helt tørr så vi kan fylle vann i! Guri så kjekt det skal bli!=)
Fiskene (2 øreål, 5 botia, 2 gibbiceps, 1 antisistrius og 1 leopardmalle) er ble trygt plassert i karantenekaret. Mistet 2 malawier i frakten- vet ikke hva som skjedde- hadde alle i et stort kar i bilen i underkant av en time. Temperaturen på vannet skal ha vært grei. Noen som vet?
Men noe hyggelig da! Vi satt og lo i flere timer av spesielt botiane, som ikke har sett sand før- gjett om de syns det var deilig å rulle seg i denne- de var helt i ekstase!=) Syns virkelig synd på disse fiskene, de har gått siste året uten lys og i bare et lag med grus og ingen planter! Kunne skrevet masse om hva jeg syns- men det ville bare blitt mange stygge ord- men nå har fiskene det bra og er kommet i gode hender!=)
Har tatt masse bilder underveis, så skal legge ut en serie når karet er klart!
Nå skal jeg bruke litt av denne eviglange ventetiden på å skylle min store nye kanonfine mangroverot=)=)=)
Tilfeldig bekjentskap
© Tor Eikeland Simonsen
Reklame for plussmedlemskap