Perlegurami.. er dette en hunn eller en hann??

Jeg har desverre ikke så gode bilder, og de ser rimelig like ut begge mine.. Prøvd å se om den ene har spissere finner en den andre, men de ser ganske like ut begge to.. Hvilket kjønn er de??


Skal bildene hjelpe må du klare å komme tettere innpå. Hannen har mere uttrekt ryggfinne enn hunnen. Alder er også greit å vite.
Har 2 av disse selv, og jeg ser forskjellen på at hannen er mye mer orange under enn det hunnen er
Jeg tror selv at det er to hunner, men jeg har prøvd å ta noen bedre bilder her

Alder vet jeg ikke, da de er kjøpt i dyrebutikk.. men de har stått i butikken i hvertfall 4 mnd
Om du ser i fiskebasen er det bilder der som viser veldig tydelig forskjellen på ryggfinnen på kjønnene.
Jeg vet det Maria, derfor jeg tror jeg har hunner.. Men hadde håpet noen eksperter kunne bekrefte det for meg. Skal på auksjon i morgen, og tenkte å kjøpe en hann til dem der, om noen kan bekrefte at det er hunner jeg har!!!
Det er veldig vanskelig å bekrefte skråsikkert at det er hunner du har, da du ikke klarer å ta bedre nærbilder av dem.

Sjekk litt på Google, der er det flere gode bilder av begge kjønn
Det nedeste bildet er rimelig nærme da.. Man ser da godt finnene på det bildet. Men skal se om jeg greier å få til et enda bedre
De er jammen ikke enkle å ta bilder av gitt!! men her kommer noen flere Håper de er bra nok

Hei

vi har selv tre hunner og en han, men å se dette ut fra bildene, syntes jeg er vanskelig, da de ikke er så tydelige, og det er liten forskjell.... men jeg tror det er hun du viser..... men kan ikke garantere det er rett ut fra bildene.... men søk opp i fiskebasen her, og se selv, slik klarte jeg å bestemme våre
Jeg har studert bildene og jeg får utifra at jeg har to hunner. Kjøpte meg en hann i dag, og han er mye mere "taggete" og lengre i finnene sine.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap