Kampfisk og mat

Hei. Jeg er en liten kampfisk som heter Sheldon. Jeg er ikke særlig interresert i å spise den maten som mine eiere gir til meg. De gir meg noe som heter "Snadder Akvariefor", men som sagt interreserer ikke meg ikke noe nevneverdig. Er det en annen type mat de heller burde gi meg? Og i såfall, hva heter den?
Lars-gunnar Olsen
Hei. Jeg er en liten kampfisk som heter Sheldon. Jeg er ikke særlig interresert i å spise den maten som mine eiere gir til meg. De gir meg noe som heter "Snadder Akvariefor", men som sagt interreserer ikke meg ikke noe nevneverdig. Er det en annen type mat de heller burde gi meg? Og i såfall, hva heter den?
Hei jeg er en kampfisk og jeg heter spencer Min eier gir meg noe som heter Tetra Betta Og jeg og alle kammeratene i karet mitt elsker den maten ^^
Og frosne, røde mygglarver blir nok en enda større hit!
Sokken91
[QUOTE=Lars-gunnar Olsen]Hei. Jeg er en liten kampfisk som heter Sheldon. Jeg er ikke særlig interresert i å spise den maten som mine eiere gir til meg. De gir meg noe som heter "Snadder Akvariefor", men som sagt interreserer ikke meg ikke noe nevneverdig. Er det en annen type mat de heller burde gi meg? Og i såfall, hva heter den?
Hei jeg er en kampfisk og jeg heter spencer Min eier gir meg noe som heter Tetra Betta Og jeg og alle kammeratene i karet mitt elsker den maten ^^

Hei. Jeg er en kampfisk som heter Billy
Min eier gir meg også Tetra Betta, men på lørdager får jeg mygglarver. Dette er snadder
Meg kaller de bare Kongen, jeg er visst en kongeblå Crowntail.
Får også Tetra Betta og røde mygglarver, men det aller beste jeg vet er oksehjerte!
Du må ikke si det til noen her inne for der er mange som synes at det er helt feil.
Men jeg får bare bittelitt, en skjelden gang altså...
Nesten som lørdagsgodt, kan du si!
Og jeg elsker det!
Jeg er en hvit og rosa crowntail-hann som heter Lollipopp, og jeg og damene mine får flytende ciklidesticks og røde mygglarver! Snadder!
En gang imellom får også vi litt oksehjerte, samt litt artemia
Tusen takk for hjelpen. I morgen drar min eier for å kjøpe meg Tetra Betta. Kanskje jeg klarer å overtale ham til å kjøpe noen mygglarver også
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap