Pappa og mamma på lufte tur med yngelen sin !!! :)

Flott syn, men litt dårlig bilde kvalitet
Bildene var helt greie dem ;- =) Grattis med yngel. Men vil anbefale deg til å gå over fra grus til sand. Mange, de fleste ciklider er jordspisere og siler sanden mellom munn og ut gjellene sine. Det er deres natur. Lykke til videre med palett yngelen din
Får nytt kar i mars så da kan de få nytt hjem med sand. Takk for tipset
Jippi, gratulerer med yngel!

Palettciklider er så nydelige ^^
Plussmedlem
Får bare mer og mer lyst å prøve meg på en Ciklide-art..
Ciklider er fantastiske! Anbefaler deg å prøve
Anbefaller å prøve ciklider, det må være en av den smarteste fisken du kan få. Her er litt om åssen mor å far passer på flokken sin: 2 uker etter yngelen har klekket vil mor å far ta yngel flokken med på svømme tur. De passer på yngelen sin hele tia, når mor skal ha mat står far over flokken hele tia, og når far skal ha mat så står mor over flokken. Hvis noen fra ynglen kommer ut av flokken putter de dem i munnen og spytter de rett ned i flokken igjen. De henter mat til dem åspytter maten rett ned i flokken. Om natta frakter mor hele yngelen inn i hula si og passer på dem der inne hele natten. Om natten har de også vakt skifte!! Jeg har palett ciklider, og disse er utrolig lette å holde og de er en av de letteste typene å få yngel på!!
Plussmedlem
Jeg har lest litt om disse, og jeg fascinerer meg veldig for fisker som passer på yngelen! Jeg har ikke hatt slik fisk før, men likevel. Blir nok absolutt å prøve på det etterhvert
Tilfeldig bekjentskap
© Rolf H Dahl 2013
Reklame for plussmedlemskap