Jajaja,, da var vi igang igjen:)

Hellllo (Under)Water world, Først vil jeg bare skryte av et utrolig godt forum, Og takke alle som har skrevet artikkler og tatt flotte bilder. Jeg og min samboer har bestemt oss for og prøve oss på litt akvariumshobby, Jeg hadde tidligere i min lille leilighet på 50 Kvm 2 Kar i stua,ett på 120L og ett på 60L, I boden hadde jeg 9 stk kar i en reol, på 60L Hver, Jeg tror det var 60 i allefall. Så for en liten stund siden, faktisk i romjula 2010 fant vi ut at det kanskje hadde vært hyggelig med et kar i stua, som sagt så gjort, Vi måtte en tur på Dahls i moss, Og kikke Når vi reiste derifra hadde jeg bestillt et Juwel Vision 260 M/svart møbel Sort grus og lys BTN Bakgrunn. Litt blakk og med blandet følelser om hvorvidt dette var lurt satte vi oss i bilen for og kjøre oss en tur, Vi hadde vel kjørt ca 20 Min eller noe før min bedre halvdel sa, Det lille karet var jo litt stilig det og da Så da snudde vi, kjørte tilbake og kjøpte et nanokar på 5,5 Liter, 4 Kirsebærreker, 4 guppyer og 4 andre raringer som jeg ikke har sett siden, De lever altså, Men har ikke sett de i butikken...noen dager etter at dette var oppe og gikk, fikk jeg et annet kar av en kompis, Ca 30L, Så da måtte det opp og gå og Rekene og guppyene har formert som om det var siste gang, forrige gang hehe, Så det er rimelig fullt. Så har endelig "Store Karet" kommet, Og det er også kjørt inn, Var igjen hos dahls og blåste 2600kr På litt fisk, Så på kort tid har jeg blitt eier av 3 kar og mye fin fisk.. Det er fortellingen i kort version om oss som medlemmer, Igjen, Tusen takk for fint forum.

Marius
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap