Kjøpt snegler noen dager senere =overraskelse!

Hei.


For noen dager siden fikk jeg sneglene jeg kjøpte av heidi her på forumet! Topp selger flott snegler Men her da jeg sku se litt oppi akvariumet i går så så jeg en liten nusselig sak ligge på et av cattapa bladene! En bitteliten snegle baby som må ha fulgt med på en eller anna måte fra heidi


Men jeg vet ikke hva det er ? Noen som kan hjelpe.. En post horn av et slag kanskje?


-Sokken91
Takk for skryt..tror den lille tassen der er en skivesnegle. Er den helt flat? Disse kalles for en pestsnegle for de kan fort bli veldig mange. De blir ikke så veldig mye større en 0.5 cm. De spiser masse alger men ellers så er det vel ikke så veldig mye stas med de. )
Heidi Ingdal
Takk for skryt..tror den lille tassen der er en skivesnegle. Er den helt flat? Disse kalles for en pestsnegle for de kan fort bli veldig mange. De blir ikke så veldig mye større en 0.5 cm. De spiser masse alger men ellers så er det vel ikke så veldig mye stas med de. :-))
Di er flate... Dukket opp flere i dag av di..... Det var pluteslig ikke noe morro det her :P Jaja spiser alger så er jo godt for noe :P
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap