Syk platy og rognstinn kampfisk?

Hei! Jeg lurer bare på om denne kampfisk-dama er rognstinn eller om det bare er at hun har spist godt med mat at hun er litt ekstra rund i magen.. Og så lurer jeg på hva som ev kan feile denne platy-hannen og hva dere ville ha gjort med dette..?
Ingen som kanskje har et svar ang den kampfisk-dama..???
Kampfisken din ser rognstinn ut ja, min så slik ut ved noen anledninger. Gikk over etter ei stund, lang stund, da ingen av hannene mine ville utføre plikta si :P
Platyen din ser ikke ut til å ha det noe bra gitt...har den blitt slik, eller er den født sånn?
Ok.. Da skal jeg kanskje sette henne sammen med hannen jeg har da.. Må bare vente til et skumreir kommer frem først.. :P
Jeg kjøpte meg noen platyer av en privatperson, så den var slik da jeg fikk den..
Fann forresten platyen død i sted.. Så da har jeg bare 2 damer igjen... Huff, har mistet så mange fisker de siste dagene nå pga sopp at jeg blir skikkelig lei meg, er ikke noe artig dette... Man har mest lyst til å slutte når det har dødd så mange fisker Får håpe jeg kanskje kan få yngel på kampfiskene mine i stedet da, de lever i det minste ennå da..
Sikker på at det er sopp som gjør det da? Ikke no anna guffe som kan skjule seg i vann eller sand?
Ganske sikker på at det er sopp... Mange av fiskene har/har hatt hvite dotter foran øyne, på finner+++
Tilfeldig bekjentskap
© Trym Andreassen
Reklame for plussmedlemskap