Hjeelp guppy yngel hva skal jeg gjøre???

Hei hei jeg er en jente som lurer på om jeg kan få litt hjelp når det gjelder guppy yngel. jeg har nettoopp startet med de. Og i går fikk de unger så jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre.... Nå har jeg de i fødekassa, jeg har tenkt å flytte de over til ett 12l akvarium. hvor gammel er guppyene når de kan begynne å formere seg??? Jeg ville blitt veldig glad om jeg fikk svar fortest mulig .... Jeg har jo lyst å redde så mange som mulig
jeg har mine guppy yngel i akvariumet mitt sammen med alle de andre fiskene. de har en god del flyteplanter som de gjemmer seg i. så tror de aller fleste mine har overlevd.

Kjøp masse flyteplanter hvis du ikke har det, og sett de sammen med de andre fiskene.
Det er nok best om du ikke flytter dem for mye, yngel er veldig sårbare. Den ene yngelen min døde av sjokk fordi jeg flyttet den, så det kommer jeg ikke til å gjøre igjen. :P
Pass på at du har godt med planter så går det nok bra
tusen takk for det jeg har flyttet de til akvariumet nå det ser ut til at alt gikk bra de surrer rundt å stor koser seg men jeg må nok kjøpe flere flyteplanter
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap