Hva kan jeg bruke som yngelkar

Jeg har et yngelkar, men det er så lite til ynglene.
Så hva kan jeg bruke som yngelkar som er under 100 - lappen ?
Hvis du vil ha det enkelt, så kan du dra på europris og kjøpe en sånn oppbevaringsboks i plast tror det koster under 100, og de er jo nokså store. Hvis de fortsatt har sånne. Du får ikke sett inn fra sidene da :-\
Okej , takk for svar
Men må jeg bytte vann i det eller `?
Når sant skal sies så har jeg ikke så mye erfaring med yngel sånn sett... fikk selv nettopp nærmere 50 guppy-yngel, men de tæller bare rundt sammen med de voksne guppyene og neon tetraene i 60 literen Planlegger å skaffe større akvarie til dem da, er litt trangt. Men jeg antar at å ta et 20% vannbytte i uka sikkert er like greit for dem som med andre voksne fisk, ellers er det kanskje andre som har mer erfaring med det enn meg som kan svare
Philip
Når sant skal sies så har jeg ikke så mye erfaring med yngel sånn sett... fikk selv nettopp nærmere 50 guppy-yngel, men de tæller bare rundt sammen med de voksne guppyene og neon tetraene i 60 literen ;) Planlegger å skaffe større akvarie til dem da, er litt trangt. Men jeg antar at å ta et 20% vannbytte i uka sikkert er like greit for dem som med andre voksne fisk, ellers er det kanskje andre som har mer erfaring med det enn meg som kan svare ;)



okej ;p men blir ikke verdien sur eller noe sånt ?
Hvis du tenker på i plastboksen, så er jeg ganske sikker på at vannet ikke blir surere enn det kranvannet er når du tapper det i, med mindre du har noe annet nedi der som gjør vannet surt (som røtter, og tror lavastein også gjør det). Skifting av vann er mest for å bli kvitt avfallsstoffer og få fresht vann til fiskene
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap