Hullete scalare

Hallo, en av Scalarene mine har vært og bøllet litt med noen andre fisk, lurer på om det var en kulefisk som jeg hadde, og da fikk den hull i finnen sin, det var ikke så stort og set såg ikke ut som det plaget den, men nå ser jeg at hullet er blitt enda større, men det ser ikke ut som det plager den, men jeg er ikke akkurat en Fiske hvisker, så jeg vet jo ikke om den lider liksom og det er jo dumt, tanken har jo slått meg om jeg må sende den til den evige Korallrev. legger ved ett bilde så kan dere si ka dere mener om det.
Det er ikke uvanlig at fisk blir angrepet av finneråte i skader på finnene. Finneråte er en bakteriell sykdom som må behandles med medisin. Det er ikke så voldsomt smittsomt, og angriper hovedsaklig fisk som er skadet fra før (typisk i bittskader på finnene)

Du skriver at du "hadde" en kulefisk. ...? Antar derfor at det betyr du har oppdaget hvor dårlig de passer i selskapskar og derfor har fjernet den nå?
mona o
Det er ikke uvanlig at fisk blir angrepet av finneråte i skader på finnene. Finneråte er en bakteriell sykdom som må behandles med medisin. Det er ikke så voldsomt smittsomt, og angriper hovedsaklig fisk som er skadet fra før (typisk i bittskader på finnene) Du skriver at du "hadde" en kulefisk. ...? Antar derfor at det betyr du har oppdaget hvor dårlig de passer i selskapskar og derfor har fjernet den nå?




Jeg hørte på den lokale dyrebutikken og fikk beskje om og isolere den og få salte den, satser på det hjelper.
yup denne kulefisken var ett skikkelig hodeløst kjøp i ett tankeløst øyeblikk, pleier somregel og lese om fisken før jeg kjøper den, men det gjorde jeg ikke da, og det har kostet mye agresjon og banning pluss 4 Sverddrager, 2 Hulefisk, 1 hun kampfisk og kanskje 1 Scalare.
avogtil må man lære den harde måten.
og JA den dumme kulefisken er vekke fra mitt Akvarium
Kulefisker er ikke dumme, de er små miniterrorister som passer seg best i eget kar Veldig flott fisk, hvis du har plass til de!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap