Kan jeg ha disse fiskene sammen?

heihei!
kan jeg ha dverggurami, ancistrus, platy, eplesnegle og amanoreke sammen?

takk!
Spørsmål: Hvorfor i allverden spør du samme spørsmål i minst 6 forskjellige tråder du har startet?
Det skaper kun forvirring, både for deg, og oss som kunne tenke oss å ytre en mening.
Bruk den tråden du først startet, til å spørre i. Det gjør alt så mye enklere.




(edit grunnet skriveleif :P)
sorry! og det er ikke de samme spørsmålene...
jeg er også ny her på akvaforum så jeg viste ikke at man skulle bruke den samme tråden om og om igjenn. det er menskelig og gjøre feil skjønner du?...
og hvorfor er det sånn at det er de samme personene som svarer alle sammen, sånn som du? kanskje du burde slutte å svare folk på spørsmål da hvis det plager deg så veldig...eller jeg kan gjøre det enkelt for deg, jeg skal slutte å være på akvaforum sidene, for det virket ikke som om at det var et sted for nybegynnere.
De burde gå greit i sammen.

joda, det er god plass til nybegynnere her, de fleste av oss har vært det selv

Og nei, det er ikke lurt å gjennbruke en tråd (utenom de personlige trådene) til forskjellige spørsmål, det er nok ofte lurt å starte ny tråd for andre sprøsmål, og da gjerne med en tydelig tittel på tråden (som du har på f.eks. denne).
Hei og hjertelig velkommen til Akvaforum

Her der det plass til alle.

Det var forresten en fin sammensettning av fisk, snegler og reker du tenkte på.

Har noen spørsmål til deg som er greit og vite svaret på for det hjelper både oss og deg.

Hvor stort er akvariet ditt?

Har det vært i drift lenge?

har du satt deg inn i det og starte opp et akvarie (les artikkelene inne på akvarieskolen)?

Guramier og eplesnegler funger ikke så bra, guramiene kan fort skade sneglene.
Jeg måtte fjerne eplesneglene mine fra hovedkaret, etter at flere døde. På samme tidspunkt kjøpte jeg noen planter som til min store overraskelse inneholdt posthornsnegleegg. Jeg har nå en posthornsneglen er nå nesten fullvoksen etter kun 2 måneder, så den ser i alle fall ut til å trives bra. Tror posthornsnegler er mer hardføre, har lest at de ikke trenger noe ekstra for. Noen som har samme erfaring?
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap