Webzoo, er det bra?

hei

jeg har store planer om å handle inn masse akvariegreier på webzoo, så er spørsmålet mitt om dette er en bra netthandel side? noen erfaringer?

jeg har sendt inn mail t dem, men de bruker evigheter på å svare på den :/

tenkte å kjøpe "Aquarium System Instant Cichlids 3 Kg", så lurte jeg på om dette saltet har alle nødvendige tillsettningsstoffene som trengs til et malawi kar, jeg bruker noe som heter "malawi-salt", men dette er veldig dyrt i dyrebutikken..

har noen erfaring med Aquarium System Instant Cichlids 3 Kg eller vet om det er brae greier å putte i vannet?


tuuusen takk for kjappe svar!!
Sheila Catak
hei :) jeg har store planer om å handle inn masse akvariegreier på webzoo, så er spørsmålet mitt om dette er en bra netthandel side? noen erfaringer? jeg har sendt inn mail t dem, men de bruker evigheter på å svare på den :/ tenkte å kjøpe "Aquarium System Instant Cichlids 3 Kg", så lurte jeg på om dette saltet har alle nødvendige tillsettningsstoffene som trengs til et malawi kar, jeg bruker noe som heter "malawi-salt", men dette er veldig dyrt i dyrebutikken.. har noen erfaring med Aquarium System Instant Cichlids 3 Kg eller vet om det er brae greier å putte i vannet? tuuusen takk for kjappe svar!!


Kan svare ang webzoo!
Mange liker ikke den butikken men selv elsker jeg den! Svarer kjapt på mail, tar tlf når jeg har ringt han, og rask sending og levering Har selv en bestilling på nermere 4000 kr hos han nå
Aldri noe trøbbel ang bettaling osv.


syns det har tatt lang tid for dem å svare meg på spørsmål jeg og xD kanskje jeg burde ringe dem heller...
Evigheter er et nøkkelord her. Etter min erfaring er de svært så seriøse dersom alt går etter planene/bestillingene, men går noe feil evt reklamasjon er et er reint h...te.
Kjøp heller hos Aquamqnias er mitt råd, der får du det du bestiller i tillegg to smørbukk
Personlig handler jeg aldri på webzoo mer grunnet svært varierende service
ser at de reklamerer for aquamanias.no her, er dette kanskje en bedre nettside å handle på?
Etter min mening, uten tvil
ok, da satser jeg kanskje på den, hvis ikke det finnes noe enda bedre xD

takk for hjelpa ang webzoo

Akvariereker.no er også en god nettbutikk.

Det dem ikke har, skaffer dem. Ta en tlf. og prat med Rune, så skaffer han deg det du trenger til en hyggelig pris.

Jeg er i hvertfall kjempeførnøyd med Akvariereker.no.
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap