Flytting av fisk

Har kjøpt nytt (større) akvarium og skal flytt over fiskane (berre neontetra) frå det gamle. Er det noko spesiellt eg må ta hensyn til?
Lykke til! Hehe!

Nei, bare ha tolmodighet, har du store ting de kan gjemme seg bak bør du kansje ta det ut.

Men har du en stor hov eller en liten en? For med større så kan det være enklere. Følg med på fiskene også, pass på at de ikke blir overstreset. Noen av dem kan faktisk ende opp med å hoppe ut av karet!
Håv type 'veldig lita', så akkurat det kan bli ei utfordring ja :P

Tenkte meir på t.d. vatnet i det nye akvariet kontra det gamle. Er det lurt å blande i vatn frå det gamle, eller går det fint å berre flytte dei over i det nye når det klart til "inflytting"? Har forstått det sånn at det kan vere lurt å flytte over dekrasjonane utan å skrubbe dei heilt rein, for å få med litt bakterier og sånn?
Dette vet du sikkert men, kan ikke sies for ofte

Husk innkjøringstiden (4-6 uker) på det nye filteret/pumpa.
Men har hørt at dersom du flytter over filterguffe fra det gamle innkjørte filteret/pumpa over i den nye så skal den være innkjørt på kortere tid. (har ikke prøv dette selv)

Følg daglig med på vannverdiene i det nye akvariet en stund fremover.

Når det gjelder flytting av fisk så sier jo mange at det er en tidkrevende prosess.

Tillvending av vann osv.

Lykketil videre
Var ny pumpe med i akvariepakken eg kjøpte, så det skal nok få stå å godgjere seg lenge før eg putter fisken oppi Har flytta over skipsvraket frå det andre akvariet, får sjå om det har noko å seie.

Har kjøpt strips til å teste vatnet, men har etter ein liten rundtur på forumet skjønt at dette ikkje var spesiellt lurt Skal investere i skikkelige testar så snart som råd, men intil då får stripsa holde.
Stripsa gir fire forskjellige tal på for GH, korleis rekner eg ut kva som er "rett" verdi? (mattematikk har aldri vore mi sterke side Dei andre kategoriane har eg stort sett forstått meg på ... trur eg

Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap