Planter i bergen?

Noen som kan anbefale enten privatperson eller butikk i bergen eller omegn som selger gode og rimelige planter? Følger med på rubrikken, men det er alltid greiere å hente det selv!=) Viktigere at plantene er gode framfor rimelige, for enkelte dyrebutikker selger veldige mye "rart".....
Du kan jo ta deg ein tur innom Bergen Akvarieklubb på onsdag. Der pleier det å dukke opp ein del planter på auksjonen. Ellers kan du jo sette inn "ønskes kjøpt" annonse her på forumet.
Er det auksjon på neste onsdag?
Tusen takk for tipset!=) Tenkte jeg skulle melde meg inn der, og auksjon hørtes unektelig veldig spennende ut!=)
Akvariekjellern
Har du sjekket utvalget til Akvariekjellern? De har god kvalitet og lave priser synes jeg, det er heller ikke noe problem for plantene å bli sendt med Posten.

Utvalget finner du her....
Hei igjen Karianne..

Plantene vi hadde her som du likte er kjøpt er inne. unntatt flyteplante som vi fekk i bytte hos Sølvi

Kankskje vi ses på onsdag..
Ja kanskje vi gjør det Tone!=) Sneglene jeg kjøpte hos deg, la forresten en stor klase med egg allerede dagen etter- kjempegøyt!=)
Skal sjekke opp akvariekjelleren, veldig kjekt å få vite om sånne plasser!!!
Nå har jeg nettopp kjøpt en del flotte planter av en i oslo via akvaforum- så går bare å gleder jeg meg til neste uke!=)
Sjekket ut akvariekjelleren og har nå lagt inn bestiilling på flotte planter!!! Tusen takk for gode tips!=)
er det auksjon i bergen på onsdag?
Det är nog möte i Bergen AK på onsdag, tror jag.
Men det vore intressant att veta om det ska vara någon storauktion nu i höst. På hemsidan finner man inte så mycket aktuell information...
missuniq
er det auksjon i bergen på onsdag?

Det er alltid ein liten auksjon på møtene. På første møte etter sommaren dukker det ofte opp mykje planter, etter som mange tar ein større oppryddning i akvariene då.
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap