Noen som kan hjelpe? =)

Har fått noe i sneglekaret mitt nå, ikke 100 % sikker, men tror det er pestsnegle eksplosjon... =/ millioner av bitte bitte små kryp i sanda og på ruta som er ganske raske. Men det som bekymrer meg er at det ser ut til at disse plager eplesneglene og posthorn sneglene mine =(=( er det mulig? Ser ut som om dem kryper rundt inni skallet demmes, og nå har tre snegler dødd =(=( Noen som har noen råd?
Kan du beskriver de litt mer detaljert?
Har de skall?

Tror ikke det er planarier, de ser ikke sånn ut enda i alle fall, men de er veldig små enda da..

De er under 1 mm små så det er litt vanskelig å se enda, men det kan se ut som om de har skall ja. De er veldig raske, de glir bortover glasset i en kjempe fart, ser også ut som om de "hopper" av og til, de minste er helt hvite små prikker bare,(mindre enn støvkorn) mens de som er blitt litt større begynner å få noe brunt på seg tror jeg, foreløpig ser de runde ut, litt vanskelig å se men. Har sugd opp endel og virker ikke som om de sitter like godt på ruta som posthornbabyene gjør. Har ingen store pestsnegler i karet heller, men vet ikke om de kan formere seg så små? Det er sikkert ett sted mellom 50 - 100 stk på ett område på 1cm x 1cm på glasset =( Har tatt ut de andre sneglene og. Eplesneglene lå bare å trakk seg sammen konstant fordi dissa små krypa krabba rundt på dem hele tiden =(
Tilfeldig bekjentskap
© RHD2011
Reklame for plussmedlemskap