Takk for hjelpen!

Etter gode råd fra dere har jeg nå byttet ut min glorete grus med lys sand bra Biltema. Har også lagt til ens vart bakgrunn.
Er svært fornøyd med resultatet! Ble ikke kvitt pyntegjenstandene som dere ser, min kone har lagt sin elsk på dem

Uansett takk for god hjelp!
Har lagt ved før og etter bilder, litt dårlig bidlekvalitet men det gir ett inntrykk
Såå mye mer harmonisk nå! Fra glorete til vakkert.
Wow, det var jo kjempeforskjell ! Skjønner godt at du er fornøyd, det ble kjemefint :o)
Den forandringen gjorde seg virkelig. Fint ble det
Å så fint det ble! utrolig hva sand kan gjøre, det blir så lyst og harmonisk med en gang.. syntes ikke det gjør noe med pyntetingene jeg jeg tviler fisken bryr seg om dem.. sjønner folk ikke vil ha pynt i et kar som de lager til biotop eller spesielle artskar.. Men så lenge man lager det til en godt og naturlig miljø til fisken først og fremst, godt med planter og ellers tilpasser der til hvilke fiskearter man har i karet sitt... og hvis man da i tilegg vil pynte det med litt dekor så er det jo opp til øye som ser hva enn liker En balanse gang det der! Syntes det ble pent og pynten er fin den
Dette ble litt mer harmonisk ja, så litt rotete ut med grusen.
Så utrolig fint det ble. Tror fiskene dine setter pris på det også
Plussmedlem
Fint Bare et tips; hva med en røtter i stedet for de pyntetingene? For Corydorasene er det bra med røtter som er åpne under og skaper skygge, det liker Coryene godt.
Det ble veldig mye finere! Og jeg er helt enig med Anders; røtter er dekorativt og egner seg svært godt i corykar. Ut med pynten
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap