Hjelp

hva burde jeg selge akvarie mitt for ?
... det en kjøper er villig til å betale...

Det var litt flåsete sagt, men det er umulig å svare på spørsmålet ditt uten å vite noe som helst om karet ditt. Bruktprisen på akvarier er som regel veldig lav i forhold til det man betaler for et nytt kar, så ikke forvent å få veldig mye for det.
det er 54 L og nesten ikke brukt
cara79
... det en kjøper er villig til å betale... Det var litt flåsete sagt, men det er umulig å svare på spørsmålet ditt uten å vite noe som helst om karet ditt. Bruktprisen på akvarier er som regel veldig lav i forhold til det man betaler for et nytt kar, så ikke forvent å få veldig mye for det.



cara 79.

Synes ikke det var noe flåsete svart, men et dumt spørsmål. Jeg kan jo spørre hva folk vil gi for bilen min. Antar ikke det blir stort når en ikke vet hva det er....

Det skrives at det ikke finnes dumme spørsmål.... for meg besviser dette at det gjør det.
LOFFA
[QUOTE=cara79]... det en kjøper er villig til å betale... Det var litt flåsete sagt, men det er umulig å svare på spørsmålet ditt uten å vite noe som helst om karet ditt. Bruktprisen på akvarier er som regel veldig lav i forhold til det man betaler for et nytt kar, så ikke forvent å få veldig mye for det.



cara 79.

Synes ikke det var noe flåsete svart, men et dumt spørsmål. Jeg kan jo spørre hva folk vil gi for bilen min. Antar ikke det blir stort når en ikke vet hva det er....

Det skrives at det ikke finnes dumme spørsmål.... for meg besviser dette at det gjør det.

der er ikke et dumt spørsmål men et flåsete svar
KGK
[QUOTE=LOFFA][QUOTE=cara79]... det en kjøper er villig til å betale... Det var litt flåsete sagt, men det er umulig å svare på spørsmålet ditt uten å vite noe som helst om karet ditt. Bruktprisen på akvarier er som regel veldig lav i forhold til det man betaler for et nytt kar, så ikke forvent å få veldig mye for det.



cara 79.

Synes ikke det var noe flåsete svart, men et dumt spørsmål. Jeg kan jo spørre hva folk vil gi for bilen min. Antar ikke det blir stort når en ikke vet hva det er....

Det skrives at det ikke finnes dumme spørsmål.... for meg besviser dette at det gjør det.

der er ikke et dumt spørsmål men et flåsete svar


OKEY. Hva vil du gi for bilen min?
Vil tro at du kan få halvparten av det du ga for det dersom det ikke finnes noen feil eller mangler på det.

En liten historie på tampen her:

Jeg selv var jo veldig heldig trudde jeg...

Da en jeg kjenner skulle kvitte seg med et 17år gammelt 250l.
Silikonen var helt fin også så det ut til.
Denne personen ville ikke ha mer en 200 kr for det. Noe jeg ga uten og tenke stort på det.


Men Silikonen var ikke så god som det virket som....
Dette akvarie holdt i ca 6mnd.
Mange sier 10 kr literen, så 54L vil tilsi 540kr. Enkleste måten å regne det på, om du ser blant annet på rubrikk så ser du at mange av akvariene går for 10kr literen aka en 200 liter går for 2000 kr.
Inaktiv bruker
Det varierer veldig. Hvilket utstyr er med eller ikke, Riper, alder, med mer.
Du kan si det sånn, jeg FIKK et 70L akvarium gratis med alt utstyr fra en fyr jeg ikke kjenner eller aldri har møtt.

Men la oss si at du betalte 800,- for akvariet, du selger det uten utstyr å det har bare glass å lys på toppen (F.Eks.) Det er ingen feil eller riper på det.
Da ville jeg ha satt prisen til 200-300 kr
hva skal jeg selge sverdrager for da?
KGK
hva skal jeg selge sverdrager for da?

Voksne eller yngel? 15 kr for voksne kanskje?
Tilfeldig bekjentskap
© Irene Nyrud
Reklame for plussmedlemskap