Nytt akvarie i dag :)

Jippi nå har jeg fått meg en 180 liter.. var å kjøpte hos en snill familie. skulle egentlig ha 1500 for det men jeg fikk det for 1200.. Fikk med en del utstyr også.. regnet kjapt over det og fikk utsyr for over 4000 kr på kjøpet (mat, tester, pumper, og akvarieting som røtter, hus osv) Også fikk jeg med en algespiser som jeg ikke aner hva er og 4 ballonmollyer

Nå Har jeg innredet litt (kjapt..) Får skaffe noen flere planter osv senere for nå må jeg legge meg litt.. blir sliten av å ordne masse med akvarie :P Så får jeg innrede litt penere etterhvert.

Ser jeg må skaffe meg noen stimfisker for det ser litt tomt ut å gå fra en 54 liter til en 180 liter :P
Noen som vet hva de fiskene som er røde på nesa heter (ligner på neontetra i størrelsen.. Så de i dyrebutikken, men husker ikke navnet. men sånne vil jeg i alle fall ha :P
Inaktiv bruker
Les dette før du skaffer flere fisker. 1. (URL) 2. (URL)
Inaktiv bruker
Snuppelure
Jippi nå har jeg fått meg en 180 liter.. var å kjøpte hos en snill familie. skulle egentlig ha 1500 for det men jeg fikk det for 1200.. Fikk med en del utstyr også.. regnet kjapt over det og fikk utsyr for over 4000 kr på kjøpet (mat, tester, pumper, og akvarieting som røtter, hus osv) Også fikk jeg med en algespiser som jeg ikke aner hva er og 4 ballonmollyer :D Nå Har jeg innredet litt (kjapt..) Får skaffe noen flere planter osv senere for nå må jeg legge meg litt.. blir sliten av å ordne masse med akvarie :P Så får jeg innrede litt penere etterhvert. Ser jeg må skaffe meg noen stimfisker for det ser litt tomt ut å gå fra en 54 liter til en 180 liter :P Noen som vet hva de fiskene som er røde på nesa heter (ligner på neontetra i størrelsen.. Så de i dyrebutikken, men husker ikke navnet. men sånne vil jeg i alle fall ha :P

BTW, gratulerer med nytt akvarium. og fisken du tenker på heter rødmunntetra.
Spock
[QUOTE=Snuppelure]Jippi nå har jeg fått meg en 180 liter.. var å kjøpte hos en snill familie. skulle egentlig ha 1500 for det men jeg fikk det for 1200.. Fikk med en del utstyr også.. regnet kjapt over det og fikk utsyr for over 4000 kr på kjøpet (mat, tester, pumper, og akvarieting som røtter, hus osv) Også fikk jeg med en algespiser som jeg ikke aner hva er og 4 ballonmollyer :D Nå Har jeg innredet litt (kjapt..) Får skaffe noen flere planter osv senere for nå må jeg legge meg litt.. blir sliten av å ordne masse med akvarie :P Så får jeg innrede litt penere etterhvert. Ser jeg må skaffe meg noen stimfisker for det ser litt tomt ut å gå fra en 54 liter til en 180 liter :P Noen som vet hva de fiskene som er røde på nesa heter (ligner på neontetra i størrelsen.. Så de i dyrebutikken, men husker ikke navnet. men sånne vil jeg i alle fall ha :P

BTW, gratulerer med nytt akvarium. og fisken du tenker på heter rødmunntetra.

Tusen takk for svar skal lese!!
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap