- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Yngel og slamsuging?
Yngel og slamsuging?
Postet 02.12.11 kl 18:30
bruk slamsugeren forsiktig.
fiskene flytterseg.
er du enda redd??
bruk noe du kan "dytte" bort fisken med der du slamsuger..
enda redd ??
hmm...
gjør som meg. la enden på slangen (slamsugeren) gå opp i en bøtte før du lar det renne i sluket.
har vært i bøtta og hentet flere fisker jeg.. alt fra neontetra til khulii ål...
eller så kan du jo vente til yngelen har blitt litt større...
Lykke til.....
fiskene flytterseg.
er du enda redd??
bruk noe du kan "dytte" bort fisken med der du slamsuger..
enda redd ??
hmm...
gjør som meg. la enden på slangen (slamsugeren) gå opp i en bøtte før du lar det renne i sluket.
har vært i bøtta og hentet flere fisker jeg.. alt fra neontetra til khulii ål...
eller så kan du jo vente til yngelen har blitt litt større...
Lykke til.....
Postet 02.12.11 kl 18:39
stjørdalsmannenbruk slamsugeren forsiktig. fiskene flytterseg. er du enda redd?? bruk noe du kan "dytte" bort fisken med der du slamsuger.. enda redd ?? hmm... gjør som meg. la enden på slangen (slamsugeren) gå opp i en bøtte før du lar det renne i sluket. har vært i bøtta og hentet flere fisker jeg.. alt fra neontetra til khulii ål... eller så kan du jo vente til yngelen har blitt litt større... Lykke til.....
Men blir ikke akvarie veldig skittent om jeg venter?
Postet 02.12.11 kl 18:45
Postet 02.12.11 kl 19:02
stjørdalsmannenkommer litt an på hvor lenge lenge er det da... kommer og an på hvor stort akvarium du har... kommer an på hva slags filtrering du har...
vet ikke hvor lenge det tar før yngel er store nok til at de sees litt bedre jeg!?
Har et akvarie på 60 L
Hvilke filte jeg har er jeg litt usikker på,
Postet 02.12.11 kl 19:04
Postet 02.12.11 kl 19:15
Postet 02.12.11 kl 19:16
Postet 02.12.11 kl 19:21
Postet 02.12.11 kl 21:18
Endret: 02.12.11 kl 21:19