Am-top 3337

Noen som har erfaring med am-top 3337
Plussmedlem
Nei, men har 3338 og er fornøyd med den. Hva lurer du på?
Am-top 3337
Ville bare høre om det var noen som hadde den, lyst og kjøpe en sånn
Jeg har flere Am-Top, både 3338 og 3337. Man får mye filter for pengene, og jeg kan trygt anbefale dem
Am-top 3337
Da tror jeg kjøper meg i morra,gleder meg
Plussmedlem
Kort oppsummert (min erfaring) : Enkle, driftssikre, billige.... Mye volum for pengene...
Janne
Man får mye filter for pengene, og jeg kan trygt anbefale dem :-)
Eg er enig med deg (har selv flere Am-Top), men uansett hvordan man vinkler det; Eheim er overlegen på alt annet enn pris. Egentlig er Eheim overlegen der også

Am-Top gir som nevnt mye for pengene, men Eheim er det dog ikke...
Jeg er ikke så sikker, Terje. Tidligere sverget også jeg til Eheim

Jeg har to forholdsvis nye Eheim filtre, 2026 og 2028, som har stoppet helt opp. Jeg klarer ikke å finne ut hvorfor de ikke fungerer, og har så langt byttet ut de mest vanlige delene som skal være utsatt for slitasje.

I dag har jeg 8 utvendige filtre i drift. Ingen av dem er av merket Eheim, og alle går som klokker. Eheim er veldig dyrt, og jeg vet ikke helt om det er verdt pengene lengre…
Janne
har stoppet helt opp. Jeg klarer ikke å finne ut hvorfor de ikke fungerer
Slangene er sikkert tette av yngel. Dårlig dyrevelferd det...

Men for å være alvorlig: Eheim er helt klart dyrere, men så sant man ikke driver et offentlig akvarium blir det ikke de helt store ekstrautgiftene uansett. Et filter har man i mange år, og da er det gjerne lønnsomt å kjøpe dyrt...
Sikkert der praktbotia-yngelen er blitt av... [External Image]
erirog
Noen som har erfaring med am-top 3337

Står ikke mye tilbake for Eheim 2028, og koster hva da, halvparten? Løp og kjøp.
Forskjellige erfaringer....
Min erfaring:Aldri mer am-top...Har hatt tre stykker,de bråker,falsk luft i hytt og pine
til slutt stoppet den største...Jeg hadde heller kjøpt en brukt Eheim hvis det blir for dyrt med en ny....Det var nå min erfaring da
Jeg har hatt og har både am-top og eheim.
Ikke noe å utsette på noen av dem.
Men prisen på eheim kan ikke forsvares mener jeg.
Når andre merker klarer samme greia til en brøkdel av prisen
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap