Løvehodeciklide spørsmål

jeg har kjempe lyst på løvehodeciklide,
men så er de jo de at dem aksepterer kun den rette make, hvordan kan jeg være sikker på at de er et par i butikken, nor jeg finner et....
om en make ikke er god nokk, vill den like vel holde en annen med selskap i butikkakv.?
ser jeg garentert om maken er den riktige maken i butikken?
kan jeg se om dem er in love
kjøper du ett par går de nesten garantert sammen i akvariet ditt etter hvert
dette er en veldig artig ciklide og ha i eie-har hatt de sammen med andre ciklider,men anbefaler deg kun og holde disse i artskar-de trives best/farger ut sammen som par
Jeg kjøpte ett par som jeg så ,,gikk godt sammen ,, i butikken-du kan jo studere de litt i butikken før du slår til...du vil ikke angreHar du stort kar ,250 eller mer går de godt sammen med pelvicachromis arter også(1 par)
Vår erfaring er at de bør ikke holdes sammen fisker som er for grådig i matfatet, de svømmer ikke opp til overflaten for å spise og har en ivrige fisk, detter jo nesten ingenting ned så de ganske så skye fiskene får spist.
Hadde 3 par som yngla men mista uheldigvis alt unntatt 2 av de voksne og de er tydeligvis ikke parr da det ikke har kommet ytterligere egg/yngel. Men har div yngel fra de 3 parrene (som ikke er fra samme fiskestamme) og håper de etterhvert som de vokser opp vil danne hvertfall 1 parr.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap