- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Jewel foringsautomat
Jewel foringsautomat
Postet 18.12.11 kl 11:41
Hei
Det første jeg ville gjort var å finne en bruksanvisning på nett iallefall.. hvis det ikke fulgte med.
Vil tro att det er litt vanskelig for folk her å vite hvordan den virker, hvis det finnes flere modeller av den?
Jeg vet ikke om det er flere varianter, men jeg har en eheim som jeg fikk med akvarium og dermed ikke manual, men fant på nett etter litt leting
Frode
Kanskje denne : http://www.juwel-aquarium.de/data/Pdf/GBW-BioFlow/en/Futterautomat.pdf
Det første jeg ville gjort var å finne en bruksanvisning på nett iallefall.. hvis det ikke fulgte med.
Vil tro att det er litt vanskelig for folk her å vite hvordan den virker, hvis det finnes flere modeller av den?
Jeg vet ikke om det er flere varianter, men jeg har en eheim som jeg fikk med akvarium og dermed ikke manual, men fant på nett etter litt leting
Frode
Kanskje denne : http://www.juwel-aquarium.de/data/Pdf/GBW-BioFlow/en/Futterautomat.pdf
Postet 18.12.11 kl 12:02
Endret: 18.12.11 kl 12:03
Postet 18.12.11 kl 12:19
Inaktiv bruker
Den aktiveres med utgangspunkt i tidspunkt når du setter i batteriene, og så gir den mat hver 12. eller 24 time ut fra det tidspunktet, avhengig av hvilken innstilling du setter på (1 eller 2 foringer hver dag). Så legger du i for og setter den på. Ville nok prøvd ut noen dager før du drar på ferie, slik at du ser at den forer når det passer deg og i passe mengde. Har selv en slik og den sto på da vi var borte i 3 uker i sommer, funket fint.
Postet 18.12.11 kl 13:57
Silly LillyDen aktiveres med utgangspunkt i tidspunkt når du setter i batteriene, og så gir den mat hver 12. eller 24 time ut fra det tidspunktet, avhengig av hvilken innstilling du setter på (1 eller 2 foringer hver dag). Så legger du i for og setter den på. Ville nok prøvd ut noen dager før du drar på ferie, slik at du ser at den forer når det passer deg og i passe mengde. Har selv en slik og den sto på da vi var borte i 3 uker i sommer, funket fint.
Takk for svar =) Har testet litt ut nå, og den funker fint.. men kan jeg ha oppi både tablett og flak eller blir det bare tull ?
Postet 18.12.11 kl 14:30
Postet 18.12.11 kl 15:18