Kampfisk!

jEG FIKK MITT FØRSTE AKVARIE TIL JUL OG HAR SÅ VELDIG LYST PÅ KAMPFISK,HAR HØRT AT MAN KUN KAN HA EN HANN,STEMMER DETTE? jEG VAR PÅ ZOO-1 AVD SØRLANDSPARKEN FØR JUL OG HAN SOM HADDE ANSVAR FOR FISKEN DER PUTTET 30-40 HANNER I SAMME KAR,JEG SPURTE OM IKKE DET VAR FARLIG,HAN SVARTE AT DET GÅR VELDIG GREIT EN LITEN HALVTIME,OK SA JEG,HAN SA HAN HADDE DREVET MED AKVARIE I ÅREVIS OG AT MAN MÅTTE BARE SKILLE DEM I TIDE,JEG FIKK VELDIG VONDT A FISKEN SOM HANG SAMMEN I EI KLNGE ETTER 2 MIN,HVA ER RIKTIG?
Vær så snill å ikke skrive med bare store bokstaver. På nett er det som å sitte og skrike til folk (det oppfattes som skriking eller roping). Det er også slitsomt å lese.

Skriv normalt

For å svare på spørsmålet ditt: Man skal kun ha en kampfisk pr akvarium, ja, for hannene er aggressive mot hverandre. Det stemmer. De slåss gjerne til en av dem dør.
Mannen i zoobutikken der du var, har kanskje drevet med dette noen år, men han har tydeligvis ikke lært en dritt på de årene....

Man kan sose med det samme i årevis uten å noen gang prøve og søke etter mer informasjon eller lærdom, da står man jo på stedet hvil og lærer aldri noe. Man bare TROR man kan noe, men det er ofte feil.
Synes kampfisker er supre. Men stiller litt spesielle krav Om du ønsker deg kampfisk anbefaler jeg deg å lese: http://no.kampfisk.tk/
Har hentet og lært masse av denne siden .
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap