Jeg tro jeg er lurt kan jeg få litt hjelp,

hei, jeg har kjøpt to palet ciklider jeg sa jeg skulle ha en hoe og en hanne, og mannen i butikken plukket opp to stykker, men jeg stusset litt på de)se på bilde tror det er to gutter) fordi hoa er jo mye rundere i buken er hun ikke mye mindre men mannen sa nei og at de han hadde plukket opp var det så jeg tok dem betalte og reiste hjem. men nå som jeg kom hjm virker det ikke som de går noe særlig overens fordi det som skulle være hoe jager bort den andre da den nærme seg hula selvom det bare er de to fiksene i hele karret. noen tips?

ps er det ikke to fisk på bilde så kommenter det så legger jeg ut det egentlig sliter med og finne bilde så er ikke helt sikker på om det er det men tror det,
Ja det var riktig bilde
jeg fant bilde så håper noen kan hjelpe meg
Du må ta bilder av analfinnen dems. Hvis disse er spisse er disse hanner,runde hunner. Hunnene er mindre og har finere farger enn hannen ved leksdrakt.
Det er er helt sikkert to hanner. Se på ryggfinnen. Ryggfinnen på disse fiskene er lange hos hannen å ikke fullt så lange hos hunnen!!
Så egg blir det nok ikke for deg som har to hanner.
Jenta må osså vere mindre en gutten for at de skal godkjenne hverandre.
Jeg har en del av begge kjønn( jeg har fire leksgrupper jeg vil bli kvitt)
Så viss du vil ha kan du kjøpe av meg. Alle leksgruppene er veldig etablerte.
du har to hanner.
men hvorfor kjøper du disse i butikk når det er så privat til en super billig penge
Til palet cikliden
hei palet cikliden, hva skal du ha for et leksparr av disse? og kunne du evt møtt meg nermere der jeg bor, fylte 15 5 jan så har ikke bil ? jeg kan betale reisen jo mer for hvor nærmere du kommer?
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap