Uhoh... stort "problem" (?)

Jeg var å hentet noen nydelige Golden + andre ciclider i dag. Jeg tok også med meg en algeeter siden jeg fikk den gratis. Den var stor. VELDIG stor. 6 år gammel og større enn min farfar sine sko(!) Vet ikke om det kommer så godt frem på bilde, men er faktisk den største jeg har sett i mitt liv.

Ok, nok om det.
Hva bør jeg gjøre? Jeg kan tydeligvis ikke ha den i mitt 225L kar.
Noen som er interessert?
Jepp, der har du middag i morgen ;o)

Evt, legg ut en annonse under rubrikker at den gis bort til stort hjem.
Inaktiv bruker
Sushi!
Eller ikke... :P Den var kjempe stilig, Om ingen kjøper den hør med dyrebutikken eller noen som har utstillings akvarium, Akvariet i Bergen? Den fisken der fortjener publikum!
Pterygoplichthys gibbiceps. En flott malle som blir veldig stor. Har tre stykker selv som er like store som den og større.
Så fin den er!!! Jeg har selv en stor pleco som snart vokser ut av 400 liter'n (
Ja, de er utrolig fine!
Nå har jeg levert den fra meg, og den befinner seg nå hos Arken Zoo i Fyllingsdalen!
Å dæven! (unnskyld uttrykket)
å fytti den var flott! hadde jeg hatt stort nok akvarie skulle jeg ha kommet ned å hentet den. Men legg ut på rubrikk her da. Det er sikkert noen som har mulighet til å overta den, og GARANTERT mange som har lyst på den, for den var skikkelig fin!
Inaktiv bruker
Adina
Så fin den er!!! Jeg har selv en stor pleco som snart vokser ut av 400 liter'n :-((

Hvis du leser litt om den så finner du ut at den skal ha MER en 400L Står 500L men tror 720 er mye bedre. DA! har den plass
Så bra at den fikk større plass. Har selv en på 25 cm som jeg har forsøkt å gi bort i over 1/2 år. Men nå har gubben hentet et 540 liters kar, så om kort tid får vår (Alfred)større hjem også Hurra

Ikke de letteste fiskene å gi bort. Det er mange av dem, og de færreste sitter med kar på over 500 liter. Og jeg har en følelse av at de som gjør det ofte sitter med et slikt "beist" selv.
Den var fin! Har en pleco selv som er fullvoksen og 50cm lang, og den spiser som et uvær!! Ikke noe alger i det karet nei
Den blir mye større ja,gjør som mæ,jeg gav den bort til "snegle" Heidi her inne,og gikk fra navnløs til "petrus"
Jeg har gitt den vekk til Arken Zoo i Fyllingsdalen.
Kommer til å savne "Suge-Trude"...
har de digert nok akvarie i en dyrebutikk??
tam lade har ett på 30000 liter
sessan
har de digert nok akvarie i en dyrebutikk??


Yup. Den så plutselig litt liten ut i utstillingskaret!
Inaktiv bruker
Larsern
tam lade har ett på 30000 liter

Ja, det på Tam Lade er Stilig. Liker den Største Malla de har
Er det Redtail Catfish? Der har jeg stått noen timer da jeg jobbet på Torshov rett over i andre siden av bygget. :P
Kul den Arapapegøyen som sitter ute i butikken. :P
ja,den dagen jeg var der satt det ei grå papegøye der,holdt på og gikk på den,såg den ikke,skremte livet av meg,og de andre lo hehe.

ja malla var diger ja,men fikk sjokk da jeg såg den paronhaien på 5-6 kg som svømmer der,på 65cm da er jeg glad jeg tok livet av mine to på ca25,som jeg hadde for 100 år siden.se bildet.

[External Image]
Spock
[QUOTE=Adina]Så fin den er!!! Jeg har selv en stor pleco som snart vokser ut av 400 liter'n :-((

Hvis du leser litt om den så finner du ut at den skal ha MER en 400L Står 500L men tror 720 er mye bedre. DA! har den plass

Det er sant jeg har lest mye om den selvfølgelig.. 720er nok best ) jeg har sto store sør-amerikanske ciklider som også snart trenger større plass.. Storkar står på handlelista vår )
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap