Dyrebutikker i trondheim?

Lurer på om noen kan anbefale noen spesielle dyrebutikker i Trondheim med ekstra bra utvalg og kunnskap når det gjelder fisk?

Har egentlig bare forholdt meg til Tropehagen på valentinlyst så har ikke noe grunnlag for å si om de har f.eks bedre utvalg.
Tam på Lade har vel ganske bra utvalg. Befinner seg inne på Lade Arena.
Akvasia Zoo på tillertoget er heller ikke av de værste. De er hakket billigere enn Tam.
ikke mye spesiell fisk, men fine rene kar på solsiden! (husker ikke navnet på butikken)
For å være ærlig så må du søke kunnskapen om fisk her. Har gått på et par smeller ved å høre på de ansatte i butikk. Du kan være heldig med å møte noen som har riktig peiling på hva de driver med, men har dessverre ikke møtt noen i trondheim.

Neste gang du drar på en dyrebutikk og ser på fisk, ikke kjøp de der og da. Ta heller og notere ned fisken og søk på fiskebasen på forum eller evt spør folka her inne. Så slipper du å få forkjellige fisk i forkjellig vannverdier osv.

PS. Dyrebutikken på solsiden heter Zoobutikk1
Inaktiv bruker
Hvis du drar på Tam Lade så ta med deg en bærbar pc, ipad eller noe sånt.
Skriv ned navnet på de fiskene du finner internsang, gå ut av butikken og inn på Café Benoin, der er gratis Internet. Sett deg der og søk opp fiskene.
Så kan du gå tilbake og se en gang til.
Eller på Valentinlyst, gå inn i butikken, noter navnet på fiskene, så går du til kaffekompisen i andre enden av senteret og sett deg der og søk. Tror han har gratis nett der også.
Det var ikke så dumt foreslag ang. søke opp før man kjøper. Kjedelig å dra hjem for å søke og så måtte dra tilbake Tror jeg skal ta en tur til Lade senere.
Jørg1 AKA Spock
Hvis du drar på Tam Lade så ta med deg en bærbar pc, ipad eller noe sånt. Skriv ned navnet på de fiskene du finner internsang, gå ut av butikken og inn på Café Benoin, der er gratis Internet. Sett deg der og søk opp fiskene. :D Så kan du gå tilbake og se en gang til. :) Eller på Valentinlyst, gå inn i butikken, noter navnet på fiskene, så går du til kaffekompisen i andre enden av senteret og sett deg der og søk. Tror han har gratis nett der også. :D

Står det ikke en laptop der? Som kundene kan bruke for å sjekke opp fisk?
Mener det gjorde det før iallfall..hmmmmm
Mener å huske at de har et imponerende akvarium med svære fisker på Tam (Lade)? Stilig er det i hvert fall.
Inaktiv bruker
Wargtass
Står det ikke en laptop der? Som kundene kan bruke for å sjekke opp fisk? Mener det gjorde det før iallfall..hmmmmm

Det husker jeg ikke, er snart ett år siden jeg flytta fra Trondeim. :P

Andreas Larsen
Mener å huske at de har et imponerende akvarium med svære fisker på Tam (Lade)? Stilig er det i hvert fall.

Joda, de har et mektig akvarium, med Readtail å diverse andre fisker.
Tilfeldig bekjentskap
© akvafil
Reklame for plussmedlemskap