Slange til heverten

Går det an å få kjøpt slange på ca 10 meter til heverten (den for å rengjøre bunnen i akvariet)? Og hvor bra vil den virke med så lang slange?
Jeg kjøpte vanlig hageslange og lagde en overgang til heverten. Fungere som bare det. Jeg bruker en slik. Den har "selvstarter" som fungerer veldig bra når man blir kjent med den.
Om du har tilgang til Biltema, så selger de slanger i klar plast i en rekke dimensjoner.

Stephan
Skal dra innom der i morgen
Jarle F
Jeg kjøpte vanlig hageslange og lagde en overgang til heverten. Fungere som bare det. Jeg bruker [URLBLOCK1]. Den har "selvstarter" som fungerer veldig bra når man blir kjent med den.


Hvordan virker den mekanismen, får du vannet til å renne ut av akvariet uten å suge?

Og denne passer til hageslange? har kjøpt blank hageslange på biltema, men mangler selve slamsuger dingsen. Likte den i linken din.
Overgang er en veldig liten Eheim slangebit som gjør at jeg kan tre silikon slangen i den
Skal ta et bilde.

Ang heverten. Ja du beveger den opp og ned i vannet, når du ser at du har fylt slangen med vann til at den har god nedoverbakke så stopp bevegelsen og da har du igang hevert effekten.
Om du føler deg trygger så kan du silikonere/lime dem sammen men jeg har dem løst og trer den i for hver gang jeg bruker den.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap