Gjedde egg

hei har i dag vert å sett etter gjedde egg fant en snor med mikroskopiske smårundinger påser ut som små egg kan dette være gjedde egg hvet d er bare gjedde i dette lille vanne men egga er ikke millimeteren en gang kan jeg ha tatt feil eller kan d være jedde egg?
Ta ett bilde av de, så skal jeg si om det er gjeddeegg eller ikke
jepø skal ta å legge ut om litt
prøvde nå men va så å sei umilikt hehe har barra mobil kamera å d e jo ikkje akkuratt bra å detta så lite att såg barra ut som ein brune trå hehe kos store ska eggå ca verra da deia e jo inda millimeteren mindre enn egg fra ein jack dempsei liksom å henge akkuratt så i ein streng vett ikkje om d e egg ein gong hehe:p syns barra d såg sot ut
er vell ingen her som har bilde av gjedde egg vell sykt lyst på gjedde i akvarie men prøvd 2 år å få tak i her uten hell får bare på fiske å d blir for stort vill ha små så jeg kan se di vokse seg store
Er du sikker på at det i det hele tatt finnes gjedde der du leter da? Gjedda finnes ikke overalt, og den er ikke vanlig på Vestlandet i det hele tatt.
Kan vere padde eller froske egg.
Mvh. Roland Dreinø
hehe sikker på d er gjedde der ja ingen problem å få en rundt kiloen eller mere men d vanskelige er å få tak i dem små hehe
er ikke padde eller frosk nei hehe hvet hvordan di ser ut hehe ingen så vill senda egg eller smågjedda herte for ei belønning dA?
da har jeg hvert i vannet her på karmøy en gang i uka minst å kjikket etter egg eller små gjedde men ingen syksess når er d di legger dem er jo ganske kalt i vannet her ennå så men legger di når d er kalteler når d begynner å bli varmt ? lite peiling på dette jeg
Tipper det er enklere å finne yngel, har sett flere ganger i sivet nær land. Men de er nok knøttsmå enda. Gjeddene leker vel så fort isen smelter.
okay hørtest jo bra ut så jeg trenger ikke være for sen asså?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap