Noe hvit drit jeg ikke vett hva er:( hjelp !!

hei oppi lekskaret jeg har med L-144 som akoratt har fått yngel så fant jeg i dag etter og gitt agurk i dag. hunnen spiste veldig mye men hannen rør det ikke. oppi karet har jeg lekspar,2 corydoras og reker. men jeg anner ikke hva den hvite "driten" er kan dere hjelpe meg :

Det kan se ut som ufordøyd agurk. Dersom en fisk spiser for mye går det rett igjennom systemet.
ja for hunnen har ikke spist mye i det siste og i dag så har hun spist nesten hele aleine. og inne i hulen hun bor i er det mye hvit sånt:O
Da er det nok forklaringen.
er det farlikt?:O er redd for og miste fisken:O
Det går nok bra, er faktisk litt mer skeptisk til at hannen ikke ville røre agurken. Tror dog du skal vente noen dager før du mater med wafers, agurk etc slik at den får av seg alt som den trykket i seg
hannen vil nokk sansynligvis ikke ha for han beskyter yngele. men skal vente litt nå ja til det får fordøye seg litt

Ta en litt nærmere titt og sjekk om de ike beveger seg. Ser ut som planarier for meg og de kommer når for blir liggene for lenge i karret. Agurk settes inn om kvelden og restene tas ut om morgenen.

Hvis det er planarier så er de ufarlige. Litt ekstra renhold så forsvinner de.
Ja dersom de beveger seg er det en annen sak, men da vil jeg tro at de var mer spredt, i hvert fall de som jeg har hatt i mitt akvarie..
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap