Piraya

Hei har nettop set denne siden. Og vet lit om pirayaer
Inaktiv bruker
Hæ? Vil du vite litt om Piraya eller vet du litt om piraya?
Hva er hensikten med tråden, Sander? Du har nylig startet 2 tråder med samme overskrift...
>:(
Viste ikkje vordan eg skrev på den same tråden
???
Hvet du hvor mange red belly pirayaer eg kan ha i 870 liter ??




Vil bare vite det
Ut fra sånn du spør,så er du sikker bare guttungen.
Hvorfår svarer alle sån på denne tråden
Ikke ta det så tungt, frøken Glenn har kanskje ikke så mye peiling på piraya. Jeg tror at noen som har peiling på piraya kanskje vil svare på dine forespørsler snart. Alle bør bli besvart seriøst på dette forumet, uansett alder......

Uten selv å kjenne arten, ville jeg nok tippet at du trolig kan ha plass til 12-15 voksne individer i et så stort kar..........
Tetra-frelst
Ikke ta det så tungt, [B]frøken[/B] Glenn har kanskje ikke så mye peiling på piraya. Jeg tror at noen som har peiling på piraya kanskje vil svare på dine forespørsler snart. Alle bør bli besvart seriøst på dette forumet, uansett alder...... Uten selv å kjenne arten, ville jeg nok tippet at du trolig kan ha plass til 12-15 voksne individer i et så stort kar..........


Nå skal frøken Glenn,som er en mannfortelle deg noe,jeg har hatt Piraya flere ganger. Og kompiser som har hatt Piraya. Så dem vet jeg en del om. Mere kjedelig fisk,skal du lete lenge etter. Og ja,du kan ha 15stk i 870L. Men etter vært som den vokser,så blir det fight,og noen vil dø. Kjøp 20-23 stk små,så sitter du kanskje igjen med 15stk som voksen.
Hehe, avataren din viser feil kjønn. Derfor.........
Sander Jacobsen
15 eller 23



Hvis du har, eller skal kjøpe deg 870L. Så kjøp deg 20-23 små. Da vil du sitte igjen med ferre fisk ettervært. Da dem sloss(dør av skader)og spiser hverandre. Dem er cannibaler.
Sander Jacobsen
Er dem cannibaler???????



Ja,hvis du ikke mater dem nok,så spiser dem hverandre.
Tilfeldig bekjentskap
© Janka Skogstad
Reklame for plussmedlemskap