Kampfisk, hvilken fiskemat skal jeg gi?

Hei. Jeg fikk meg en kampfisk for 2dager siden.
Og jeg lurer på hvilken fiskemat jeg burde gi den? Er det noen som er bedre enn andre? Skal jeg variere litt? Noen som kan hjelpe ?`
Akkuratt nå, så har jeg Sera Bettagran. Er dette bra for? Det var det eneste dem hadde i dyrebutikken her. Jeg kan dra til Sverige for og skaffe annen mat, der har dem større utvalg.

Noen som har noen tips eller vet ?

Sorry.. innlegget skulle ikke bli postet her. Tror det skal på For og foring.
Vet ikke om det går ann og slette denne jeg?
Mine får Tetra mini granules og mygglarver. Kampfisker er jo kjøttetere, så det hender jeg gir mine bittesmå biter rå biff og noen ganger småfluer. De elsker det! Viktig å variere kostholdet.
Takk for svar

Jeg ga han en liten flue i går.. han elsket den, hehe
Bare vanlig rå biff? Er bra og variere kosthold ja :3
Frosne eller levende mygglarver og frosne artemia blir oftest godt mottatt. Granulat og flakfôr for selskapsakvarier eller ciklider vil nok også gå ned.
Karen Julie Tøraasen
Takk for svar:) Jeg ga han en liten flue i går.. han elsket den, hehe ;) Bare vanlig rå biff? :) Er bra og variere kosthold ja :3

Så artig at den likte flua, hehe! Ja, vanlig rå biff. Jeg gir bare 1-2 bittesmå biter av dette.
Havfruuen
[QUOTE=Karen Julie Tøraasen]Takk for svar:) Jeg ga han en liten flue i går.. han elsket den, hehe ;) Bare vanlig rå biff? :) Er bra og variere kosthold ja :3

Så artig at den likte flua, hehe! Ja, vanlig rå biff. Jeg gir bare 1-2 bittesmå biter av dette.

Ok, Takk.
Jeg bruker frysetørket røde mygglarver og JBL Betta, denne kombinasjonen ser ut til å fungere helt utmerket, fiskene har utrolige farger og yngler som bare det.
Tilfeldig bekjentskap
© Anders Kr Dahlen
Reklame for plussmedlemskap