Molly yngler ?

Jeg kjøpte igår 2 stk ballong mollyer, en gutt og en jente. Satt å så på dem istad, de svømte liksom så tett, hannen litt bak hunnen, drev på en måte å "nappa" litt i hun, er dette et tegn på at de har blitt et par og kanskje kan få yngel etterhvert ?

evt hvordan ser man at 2 fisker har blitt et par og hvor lenge går mollyer gravide?

Mulig jeg spør dumt, mn har ikke holdt på med fisk så lenge, så kan ikke så mye, prøver å lære så mye som mulig ved å lese og spørre å grave litt her inne..
Når det kommer til levendefødere, så dannes det ikke par. DEt er mer at hannene voldtar alt som ligner på hunnkjønn. Det er derfor det anbefales å ha minst to hunner per hann, helst flere...

Les denne tråden om levendefødere, så finner du ut det meste
Sissimor
Når det kommer til levendefødere, så dannes det ikke par. DEt er mer at hannene voldtar alt som ligner på hunnkjønn. Det er derfor det anbefales å ha minst to hunner per hann, helst flere... Les denne [URLBLOCK1], så finner du ut det meste ;)


Okei, men hvordan kan man se at to levendefødte parrer seg da, var mer det jeg lurte på ? For kunne se litt sånn ut isted.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap