Co2 anlegg, hvor skaffe billig?

Hei,

Jeg lurer på hvor jeg kan skaffe et co2 anlegg til en ålreit penge. Amazon og ebay har noen til 800-1400 prisen med 5lb flasker, noen med 2 ventiler, solnoid og ph måler.

Hvor skaffet du din, og hva burde jeg evt gå for?
Nå har akvariet mitt blitt fint og grønt med planter, røtter og varme i bunnlaget oppi min 260 liter og synes virkelig det mankerer et co2 anlegg.

Har sett rundt uten mye hell, og da jeg trodde jeg fant kjøpet og går til checkout så sender de ikke til utlandet og det irriterer meg grønn. opptil 2500-3000 kan jeg vel strekke meg.

Takk på forhånd
Du får komplette JBL kit fra Tyskland til en grei penge, husk å bestille ph-probe i tillegg da den ikke er inkludert.
Har sittet oppe å sturet å sett på disse anleggene til langt på natt, nå ble det ihvertfall ett kjøp. Mange takk for en fin side.


JBL ProFlora u402
Den så nu ganske grei ut, med 2 ventiler og . pH proben får vente litt da den kostet like mye, men det traff jo blink innenfor prisrekkevidde.

Technical data and content of the JBL ProFlora u402 CO² Fertilizer Set:
-Free-standing, certified disposable 500 g CO² cylinder JBL ProFlora u500
-Professional CO² pressure regulator JBL ProFlora u001 with 2 pressure gauges and precision needle valve. Using seperately available adapter, can also be used with refillable cylinders.
-Infinitely extendable CO² passive reactor, JBL ProFlora Taifung, with maximum diffusion rate of CO² in aquarium water.
-12 V ProFlora v002 solenoid valve with electronic universal power supply unit fitting all common mains voltages worldwide. Only 0.8 W power consumption and no niose.
-JBL ProFlora Count bubble counter allows for easy monitoring of CO² levels.
-Long term permanent test shows the correct CO² level.
-TopStop CO² hose, JBL ProFlora T3, certified impermeable to CO².
-Anti-rust flowback ProFlora SafeStop prevents flowback of water into fittings and cylinder.
-2x 100 ml JBL Ferropol basis fertilizer and 10 ml JBL Ferropol 24 daily fertilizer provide plants with essential mineral nutrients and trace elements.
Har selv u403 modellen og er storfornøyd. Med ph-kontroller så slipper du alt av overraskelser osv. Den gjør jo jobben for deg, men den koster jo litt ekstra og man må h ph-probe for å få full effekt av dette settet.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap