- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Hvilket akvarium er dette?? :)
Hvilket akvarium er dette?? :)
Postet 17.10.12 kl 19:04
Noe sånt ???
Karet som ligner veldig i allefall
Karet som ligner veldig i allefall
Postet 17.10.12 kl 19:15
Postet 17.10.12 kl 19:25
Det er wromak
Det ser ut som Wromak akvarie. Wromak er en polsk firma med bra akvarier og litt dårlig rykte (ufortjent etter min mening).
Se på lokket - på en av sidene burde det stå skrevet "Wromak".
Og hvis du har fått ubrukt akvarie med lysarmatur og skap for bare 1000 kr, så har du gjort en kjempebra handel.
Lykke til med akvariet.
Se på lokket - på en av sidene burde det stå skrevet "Wromak".
Og hvis du har fått ubrukt akvarie med lysarmatur og skap for bare 1000 kr, så har du gjort en kjempebra handel.
Lykke til med akvariet.
Postet 17.10.12 kl 20:54
Wromak
Ja, er enig med deg at det ser ut som et wromak kar. Etter å ha googlet litt. Er ganske ny på dette. Eier et lite akvarium fra før på 56L men det ble altfor kjedelig. Kan jo nesten ikke putte noenting oppi der
Noen som har en ide om hvor stort dette karet jeg har kjøpt er? Har ikke fått hentet det enda.. Men gud som je gleder meg )
Noen som har en ide om hvor stort dette karet jeg har kjøpt er? Har ikke fått hentet det enda.. Men gud som je gleder meg )
Postet 18.10.12 kl 10:27
Hilde Karin HanssenJa, er enig med deg at det ser ut som et wromak kar. Etter å ha googlet litt. Er ganske ny på dette. Eier et lite akvarium fra før på 56L men det ble altfor kjedelig. Kan jo nesten ikke putte noenting oppi der :( Noen som har en ide om hvor stort dette karet jeg har kjøpt er? Har ikke fått hentet det enda.. Men gud som je gleder meg :))
Gratulerer. Du lider nå av litersyken. Lysten på større og flere akvarium kommer snart
Vanskelig å si hvor stort det er, men bruker jeg det slukningsapparatet der som øyemål, kan jeg kanskje tippe at karet er på 200 - 250 liter. Har du målene kan man regne det lett ut. =)
Postet 18.10.12 kl 10:42
Postet 18.10.12 kl 11:24
Postet 18.10.12 kl 11:44