Hvilket akvarium er dette?? :)


Hei. Noen som kan hjelpe meg?? Hvilket akvarium er dette. Noen som vet. Har kjøpt dette for 1000kr. det har aldri vært vann i det og frestår som nytt.
Ja, det lignet. Men syns mitt er litt mer avlangt ser det ut som..
Det er wromak
Det ser ut som Wromak akvarie. Wromak er en polsk firma med bra akvarier og litt dårlig rykte (ufortjent etter min mening).

Se på lokket - på en av sidene burde det stå skrevet "Wromak".

Og hvis du har fått ubrukt akvarie med lysarmatur og skap for bare 1000 kr, så har du gjort en kjempebra handel.

Lykke til med akvariet.
Wromak
Ja, er enig med deg at det ser ut som et wromak kar. Etter å ha googlet litt. Er ganske ny på dette. Eier et lite akvarium fra før på 56L men det ble altfor kjedelig. Kan jo nesten ikke putte noenting oppi der

Noen som har en ide om hvor stort dette karet jeg har kjøpt er? Har ikke fått hentet det enda.. Men gud som je gleder meg )
Hilde Karin Hanssen
Ja, er enig med deg at det ser ut som et wromak kar. Etter å ha googlet litt. Er ganske ny på dette. Eier et lite akvarium fra før på 56L men det ble altfor kjedelig. Kan jo nesten ikke putte noenting oppi der :( Noen som har en ide om hvor stort dette karet jeg har kjøpt er? Har ikke fått hentet det enda.. Men gud som je gleder meg :))


Gratulerer. Du lider nå av litersyken. Lysten på større og flere akvarium kommer snart

Vanskelig å si hvor stort det er, men bruker jeg det slukningsapparatet der som øyemål, kan jeg kanskje tippe at karet er på 200 - 250 liter. Har du målene kan man regne det lett ut. =)
Takk takk Har ikke mål på det enda. Har kjøpt det usett. syns selv jeg fikk en så god pris at jeg slo til med en gang.

Så nå gleder jeg meg til å få det i hus. Bare finne ut nå hva jeg skal putte i det

Takk for gode svar.
Bare husk å sjekke om det lekker før du går til innkjøp av sand. =)

Det er bedre å oppdage det først, slik at du får reparert det.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap